خبرگزاری کار ایران

به منظور تقدیر از فعالیت‌های ورزشی صورت گرفت

حضور مدیرکل کار و مسئولان تشکل‌های کارگری قم در تمرین نماینده کارگران در لیگ بسکتبال

مدیرکل کار و مسئولان تشکل های کارگری قم، با اعضای تیم بسکتبال بانوان کارگر شرکت نادر شیمی دیدار و از درخشش این تیم تقدیر کرد.

به گزارش ایلنا از قم، نصراله بازوند به همراه اکبر شوکت مسئول تشکل‌های کارگری استان، صبح امروز با حضور در تمرین تیم بسکتبال نادر شیمی قم که در لیگ دسته ۲ کشور شرکت دارند، از درخشش آنان در دور رفت مسابقات لیگ بسکتبال تقدیر کردند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم، با تشکر از زحمات اعضای این تیم، گفت: ورزشکاران قهرمان همانند قله‌ای هستند که زمینه ساز حرکت آحاد مردم بویژه استعدادهای جوان، به سمت قله‌ها می‌باشند.

بازوند، با تأکیدبر اینکه دستیابی به سکوهای قهرمانی ورزشی، بدون همت و اراده محکم و هوش بالا، امکان پذیر نیست، افزود: قهرمانان مظهر توانایی‌های یک ملت هستند و به همین علت، اعتماد به نفس و اعتماد ملی مردم را افزایش می‌دهند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قم حضور ورزشکاران در می‌دانهای بین المللی با حفظ اخلاق و روحیه جوانمردی و رعایت جوانب شرعی را تبلیغ جهانی ارزش‌ها و صفات برجسته یک ملت خواند و افزود: یکی از این موارد، حضور بانوان و دختران ورزشکار با رعایت حجاب شرعی، در می‌دانهای بین المللی است که اقدامی فوق العاده، و بسیار مهم و با ارزش است.

بازوند با اشاره به موارد متعدد از آسیبهای اجتماعی، خاطرنشان کرد: در چنین شرایطی هنگامی که یک زن کارگر و دارای حجاب، بر سکوی قهرمانی می‌ایستد و همه را وادار به تکریم می‌کند، کار با عظمتی انجام شده است. و می‌بایست با هدایت جوانان و کارگران به سمت ورزش از آسیبهای موجود بکاهیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قم با اشاره به ایجاد زمینه بروز استعدادهای جوانان در عرصه‌های مختلف، افزود: پیشرفت‌ها و موفقیت‌های جوانان ایرانی در رشته‌های ورزشی نشانگر آن است که ظرفیت و استعداد جوانان در رشته‌های گوناگون بسیار بالا است و باید برای تربیت این استعداد‌ها و پرورش آن‌ها به سمت قهرمانی، سرمایه گذاری شود.

وی یکی از وظایف مهم قهرمانان ورزشی را ترویج ورزش همگانی میان جوانان برشمردو افزود: یکی از نیازهای اساسی کشور، فراگیر شدن ورزش همگانی میان مردم است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قم ورزش قهرمانی را موتور محرک ورزش همگانی دانست و با تأکید بر لزوم توجه بیش از پیش به ورزش همگانی، خاطرنشان کرد: پیشرفت یک کشور منوط به نیروی انسانی سالم، عالم، با همت و دیندار است.

نصراله بازوند افزود: یکی از نتایج فراگیر شدن ورزش همگانی در میان مردم، حل بسیاری از مشکلات اخلاقی جامعه همچون اعتیاد است.

گفتنی‌ست در این دیدار اکبر شوکت دبیر اجرایی خانه کارگر قم و برخی دیگر از مسئولان تشکل‌های کارگری استان، دکتر طاهایی کارآفرین بر‌تر قم، سید رسول سجادی سرپرست هیأت ورزش کارگری استان قم، و جیریایی مشاور امور بانوان اداره کل، نصراله بازوند را همراهی کردند.

در پایان این دیدار ورزشکاران بسکتبالیست در فضایی صمیمانه و از نزدیک با مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی با ارائه پیشنهادات و انتقادات به بحث و گفت‌وگو پرداختند.

کد خبر : ۳۰۷۴۶۲