خبرگزاری کار ایران

در نشست خبری پیش از بازی صبا – سپاهان

علی دایی: امیدوارم سپاهان را شکست دهیم

علی دایی سرمربی صبای قم امیدوار است در بازی فردای تیم خود با سپاهان اصفهان، با برد از زمین خارج شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، علی دایی عصر امروز، در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی صبای قم و سپاهان اصفهان که قرار است عصر فردا در قم برگزار شود، اظهار کرد: سرمربی سپاهان آقای فرکی استاد من است و از ایشان مطالب بسیار زیادی را آموخته‌ام.

وی با بیان اینکه سپاهان نیاز به معرفی ندارد، گفت: صبا فردا مقابل تیمی روبرو می‌شود که با قدرتمندی تیمی در رده دوم جدول لیگ بر‌تر فوتبال ایران قرار دارد.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم، گفت: سه امتیاز بازی فردا برای ما بسیار ارزشمند است و امیدواریم بازی فردا یک بازی خوب و فنی باشد و این فرصت برای ما فراهم است تا با برد در این بازی، به رده‌های بالا‌تر جدول برسیم.

وی با بیان اینکه بعد از باخت مقابل تراکتورسازی تبریز در جام حذفی، فرصت کمی در اختیار داشتیم تا برای بازی مقابل سپاهان آماده شویم، گفت: با تمام محدودیت زمانی، اما روی نقاط قوت و ضعف سپاهان کار کردیم و انشاالله با برد و دست پر از زمین خارج می‌شویم.

دایی، در پاسخ به سؤال خبرنگاری در خصوص ارزیابی‌اش از اردوی صبای قم در اردبیل، تأکید کرد: این اردو بسیار تاثیرگذار بود و از نظر بدنی وضعیت ما خیلی بهتر شد و اکنون می‌توانیم بگوییم که تیم آمادگی بازی در ۹۰ دقیقه را دارد.

وی افزود: اگرچه در حال حاضر نسبت به هفته‌های اول لیگ، تغییر سیستم داده‌ایم، اما هنوز تیم، به نقطه دلخواه من نرسیده است.

کد خبر : ۳۰۷۴۶۵