خبرگزاری کار ایران

فرماندار آران وبیدگل

عید قربان؛ عید ایثار و وارستگی از همه قید و بندهاست

فرماندار آران وبیدگل گفت: عید قربان؛ عید ایثار و وارستگی از همه قید و بند‌ها و عید غدیر تجدید میثاق با مقام ولایت است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در آران و بیدگل؛ «ابوالفضل معینی‌نژاد» فرماندار آران و بیدگل ضمن گرامیداشت و تبریک فرا رسیدن اعیاد قربان و غدیر، دهه ولایت و امامت اظهار کرد: عید قربان، عید اطاعت و فرمانبرداری از فرامین حضرت حق و عید ایثار و وارستگی از همه قید و بندهاست و عید سعید غدیر خم، تجلی ولایت و رکن حیات معنوی انسان است.

وی افزود: عید قربان فرصتی است در راه اطاعت از پروردگار برای به قربانگاه بردن تعلقات و وابستگی‌های دنیوی و مادی تا از خواهش‌ها و تمایلات زنجیر شده خلاصی یابیم.

وی عید سعید قربان را سرآغاز دهه ولایت و رسیدن به عید غدیر خم ذکر و خاطرنشان کرد: عید غدیر، تجدید میثاق با مقام ولایت، عید کمال طلبی و حق جویی است

معینی‌نژاد، زنده نگه داشتن یاد غدیر را مؤثر‌ترین عامل در احیای محتوای آن عنوان نمود و تصریح کرد: «غدیر» چشمه‌ای لبریز از هدایت‌ها و کرامتهاست و سندی برای تداوم خط رسالت در جلوه امامت و صراط مستقیمی است که به سنت پیامبر خدا منتهی می‌شود.

فرماندار آران و بیدگل در پایان دهه شکوه‌مند ولایت و امامت را به همه مسلمانان، بویژه به مردم ولایتمدار و شهید پرور شهرستان آران و بیدگل تبریک گفت و اظهار امیدواری نمود تا با تمسک به ولایت، تحت زعامت مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی) در راه اعتلای دین و پیشرفت و سربلندی جامعه دینی موفق باشند.

کد خبر : ۳۰۷۴۹۱