خبرگزاری کار ایران

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس

سرزمین دنا نگین زیبایی‌های کهگیلویه و بویراحمد است

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس با تشریح ویژ گی‌های خاص شهرستان دنا، اظهارکرد: سرزمین دنا نگین زیبایی‌های استان بوده و باید شکرگذار نعمات الهی در این سرزمین بود.

به گزارش ایلنا از یاسوج، غلام محمد زارعی پنجشنبه در جمع برخی از روستانشینان شهرستان دنا گفت: سرزمین زیبای دنا از قلل مرتفع آن تا چشمه سارهای فراوان آن قابلیت‌های مختلفی دارد که باید از این قابلیت‌ها بهره‌های فراوانی برده شود.

وی مهم‌ترین ویژگی‌های شهرستان دنا را داشتن آب‌های روان و مناطق ویژه باغدارای و کشاورزی عنوان و افزود: باید بدنبال فکر نو، خلاقیت نو و ابتکار نو برای تغییر وضعیت موجود در حوزه‌های باغداری و کشاورزی این شهرستان بود.

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس گفت: در حوزه کشاورزی و باغداری باید از شیوه‌های سنتی دوری جست و بفکر بهره گیری از شیوه‌های نوین بود.

زارعی، شهر سی سخت مرکز شهرستان دنا را دارای ویژگی‌های شایسته برای سرمایه گذاری در حوزه‌های گردشگری، باغداری و کشاورزی دانست.

وی گفت: در سه سال گذشته تمام تلاشمان را برای تقویت فعالیت‌های کشاورزی و باغی در شهرستان دنا بکار گرفته که شاهد تحولات مطلوبی در این حوزه‌ها بوده‌ایم.

این نماینده مجلس شورای اسلامی افزود: اعتبارات ویژه‌ای در حوزه کشاورزی و باغداری از محل ماده ۱۸۰ پیش بینی شده که تحول اساسی در این حوزه در شهرستان دنا ایجاد می‌کند.

به گزارش ایلنا، در دیدار صمیمی «زارعی» نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با برخی از روستانشنیان شهرستان دنا، سوالاتی مطرح که توسط مدیران و نماینده مجلس پاسخ داده شد.

کد خبر : ۳۰۷۵۵۵