خبرگزاری کار ایران

برگزاری کارگروه پیشگیری از اعتیاد در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی بندر امام

دومین جلسه کارگروه پیشگیری از اعتیاد به دعوت اداره بازرسی منطقه ویژه اقتصادی بندر امام و با حضور مدیرکل بهزیستی استان و معاونان وی، رئیس اداره بهزیستی شهرستان بندر ماهشهر و معاون مدیرعامل و چند نفر از روسای سازمان منطقه ویژه در تالار آفرینش برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، معاون مدیرعامل سازمان منطقه ویژه، در این جلسه با ذکر این نکته که منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی با جمعیت شاغل نزدیک به ۲۸ هزار نفر، به همراه خانواده‌های کارکنان که عمدتاً در شهرک بعثت ساکن هستند علاوه بر یک‌قطب صنعتی، یک مرکز جمعیتی نیز محسوب می‌شود، بر اهمیت پیشگیری از اعتیاد در این‌گونه مراکز جمعیتی تأکید کرد.

قاسم امیری خاطرنشان کرد: از یک‌سو اهمیت موضوع پیشگیری از اعتیاد به دلیل تبعات و آثار بسیار منفی آن، موردتوجه سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی هست و از سوی دیگر به دلیل حضور در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر استان، این سازمان خود را موظف می‌داند که در حوزه پیشگیری از اعتیاد با قوت وارد شود.

بر اساس مباحث صورت گرفته در جلسه فوق مقرر شد ظرف یک ماه آینده بر اساس شرایط موجود منطقه و نیاز سازمان، برنامه‌های کاری از سوی اداره کل بهزیستی استان تدوین و به سازمان منطقه ویژه اعلام شود.

کد خبر : ۳۰۷۹۳۲