خبرگزاری کار ایران

مراسم بزرگداشت جوان نخبه قرآنی در مشهد برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۳۰۸۰۸۲

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از برگزاری مراسم بزرگداشت جوان نخبه قرآنی در مشهد مقدس خبر داد.

به گزارش ایلنا ، سید سعید سرابی در جلسه هماهنگی و اجرایی جشنواره قرآنی آیات در سالن اجتماعات این اداره کل ضمن عرض تسلیت درگذشت حاج محسن حاجی حسنی کارگر گفت: این فاجعه دردناک و ضایعه درگذشت ایشان، ضایعه ای جبران ناپذیر برای جامعه قرآنی کشور و استان است.
وی افزود: شهر مشهد آماده میزبانی پیکر پاک این نخبه قرآنی است و امیدواریم همه دستگاههای فرهنگی و اجرایی استان همکاری لازم در جهت برگزاری مراسم بزرگداشت این قاری ممتاز بین المللی داشته باشند.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی اظهار داشت: پس از خاکسپاری پیکر پاک این نخبه قرآنی مراسم بزرگداشتی برگزار خواهد شد که از شهرداری مشهد درخواست داریم جهت اطلاع رسانی شهری این مراسم با جامعه قرآنی استان همکاری نماید.
وی همچنین از برگزاری مراسم بزرگداشت این قاری بین المللی در حسینیه تهرانیها خبر داد و بیان داشت: هر هفته محفل قرآنی در حسینیه تهرانیها در خیابان آخوند خراسانی با حضور ایشان برگزار می شد که مقرر شد این محفل قرآنی امشب با عنوان بزرگداشت این نخبه قرآنی با حضور جامعه قرآنی استان برگزار شود.
سرابی افزود: باید به این نکته اشاره و تاکید کرد که آن چه باعث این حادثه و ضایعه جانگداز شده است جز بی تدبیری و سوء مدیریت کارگزاران حج و حکومت آل سعود نبوده است.
وی ادامه داد: بر اساس برنامه ریزیهای انجام شده و گفتگو با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که عازم سفر به عربستان می باشند تا پیگیر وضعیت حجاج ایرانی باشند انتقال پیکرهای پاک کشته شدگان به ایران از دوشنبه آغاز می شود که پیکر پاک این نخبه قرآنی نیز ابتدا به تهران و بلافاصله به مشهد منتقل می شود که می بایست مراسمی در خور شان این پیکرهای پاک در استان انجام شود که استاندار محترم خراسان رضوی نیز برنامه ریزیهای جهت تشییع و خاکسپاری این پیکرهای پاک انجام داده اند که از طریق معاونت اموز زایرین استانداری استان اطلاع رسانی خواهد شد.
نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز