خبرگزاری کار ایران

با اعلام عزای عمومی توسط مقام معظم رهبری

یازدهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان با سوگ شقایق پیوند می‌خورد

دبیر یازدهمین جشنواره سراسری تئا‌تر مهر کاشان، از روشن شدن چراغ این جشنواره با اجرای نمایش «سوگ شقایق» به کارگردانی راضیه حجت نیا و نویسندگی سید مرتضی فتاحی در شهر گل و گلاب کاشان خبر داد.

مهدی نادعلی در جمع خبرنگاران، با اشاره به اعلام ۳ روز عزای عمومی توسط مقام معظم رهبری برای حجاج بیت الله الحرام گفت: یازدهمین جشنواره سراسری تئا‌تر مهر امسال با «سوگ شقایق» آغاز می‌شود که همدلی و حمایت از زائرین خانه امن الهی را داشته باشند.

وی افزود: نمایش‌های «رخت شادی، وقت عزا» به کارگردانی کاوه مهدوی از تهران، «ه‌مان همیشگی» به کارگردانی سید مجتبی جدی از کاشان به عنوان نمایش‌های صحنه‌ای امروز عصر ۵ شهریور ماه در سالن‌های مهربان، مهرگان و تماشاخانه ماه فرهنگ سرای مهر سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان به روی صحنه می‌رود.

دبیر یازدهمین جشنواره سراسری تئا‌تر مهر کاشان، «تابوت» به کارگردانی وحیدرضا صادق‌پور و «شهر با دوچرخه» با کارگردانی رضا کریمی را از نمایش‌های خیابانی نام برد و اظهار داشت: با توجه به ژانر طنز بودن نمایش «تابوت» امروز ۵ شهریور اجرا نمی‌شود.

نادعلی، از اجری نمایش‌های «دو مرد یک نیمکت» به کارگردانی حمید حمیدی از مرند، «آری، زن‌ها همیشه منتظرند» به کارگردانی بهمن پارسا آرا از اراک و «معرکه طلاق و اعتیاد» به کارگردانی حمید حمیدی از مرند را از جمله نمایش­های صحنه­ای و خیابانی در روز ۶ شهریور یازدهمین جشنواره سراسری تئا‌تر مهر برشمرد.

یازدهمین جشنواره سراسری تئا‌تر مهر کاشان تا ۱۲ مهر ماه در فرهنگسرای مهر این شهرستان برگزار می‌شود.

کد خبر : ۳۰۸۳۱۵