خبرگزاری کار ایران

تجلیل از سازمان منطقه آزاد انزلی به عنوان برترین شرکت‌های کشور

در سومین جشنواره بر‌ترین شرکتهای ایران (Topex)، از سازمان منطقه آزاد انزلی به عنوان یکی از بر‌ترین شرکت‌های کشور تجلیل شد.

به گزارش ایلنا، در این جشنواره که نمایندگان مجلس شورای اسلامی، سفرای کشورهای خارجی، اسدالله عسکراولادی رئیس اتاق ایران و روسیه و بر‌ترین شرکتهای ایران در حوزه‌های مختلف حضور داشتند، از سازمان منطقه آزاد انزلی با اهداء تندیس و لوح یاد بود، تقدیر شد.

همفکری و همسویی فعالان عرصه‌های مختلف اقتصادی در جهت سازندگی و ارتقا شرایط صنعت و تجارت کشور، لزوم معرفی ملی و بین المللی شرکت‌های موفق ایرانی و ایجاد ارتباط نزدیک بین شرکت‌های سرمایه گذاری و فعالان اقتصادی از مهم‌ترین اهداف برگزاری این جشنواره در ایران است.

گفتنی‌ست؛ در نمایشگاه جنبی این جشنواره که ۴۰ شرکت در آن حضور داشتند، در غرفه منطقه آزاد انزلی کتابچه راهنمای سرمایه گذاری در منطقه به دو زبان فارسی- انگلیسی، فرصتهای سرمایه گذاری پیش امکان سنجی شده در منطقه به دو زبان فارسی- انگلیسی، بروشورهای معرفی منطقه، راهنمای گردشگری، کاتالوگ معرفی کریدور شمال-جنوب، لوح فشرده چند رسانه‌ای، محصولات تولیدی صنایع دستی گیلان و سایر اقلام تبلغیاتی، از جمله بسته‌های اطلاع رسانی – تبلغیاتی سازمان منطقه آزاد انزلی، عرضه شد.

کد خبر : ۳۰۸۷۰۳