خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی انتظامی کاشان خبر داد

استفاده تمام ظرفیت انتظامی در برقراری امنیت مراسم قالیشویان

فرمانده نیروی انتظامی کاشان از استفاده صددرصدی ظرفیت پلیس راهور و نیروهای امنیتی دربرقراری هرچه باشکوه‌تر مراسم سنتی مذهبی قالیشویان فین در مشهداردهال خبر داد.

به گزارش خبرنگارایلنا درکاشان « سرهنگ کارآگاه مهدی پورغلامحسین » ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران از آماده‌باش کامل نیروی انتظامی شهرستان در مراسم قالیشویان جمعه دهم مهرخبر داد و  گفت: دراین مراسم علاوه براستفاده نیروهای انتظامی وامنیتی شهرستان، نیروهای کمکی انتظامی از استان اصفهان نیز حضور خواهند داشت.

وی از افزایش خدمات به شهروندان درباره نظم وامنیت به دلیل هفته ناجا دراین مراسم نسبت به سال‌های گذشته خبرداد و گفت: به دلیل همزمانی مراسم سنتی مذهبی قالیشویان امسال فین کاشان با عید غدیر از قبل برنامه‌ریزی‌های امنیتی این مراسم فعال شده است.

سرهنگ پورغلامحسین با تشریح برنامه‌های هفته ناجا در کاشان گفت: دیدار با نماینده ولی فقیه دیدار با خانواده معظم شهدا، غبارویی گلزارشهداء، صبحگاه مشترک با حضور نیروهای انتظامی ونظامی، شرکت درنماز جمعه و سخنرانی فرمانده نیروی انتظامی پیش از خطبه‌های نمازجمعه از مهم‌ترین برنامه‌های نیروی انتظامی شهرستان ازتاریخ یازدهم الی هفدهم مهر است.

فرمانده نیروی انتظامی کاشان آزادسازی موتورسیکلت وخودورهای متوقف شده در پارکینگ‌ها با تخفیف ویژه در غیر ساعات اداری را از دیگر برنامه‌های این نیرو در هفته ناجا عنوان کرد و گفت: خودروهایی که به دستور مقام قضایی توقیف شده باشند از این دستورالعمل مستثنی هستند.

کد خبر : ۳۰۹۳۱۴