خبرگزاری کار ایران

استاندار خراسان‌رضوی

برنامه‌های مجوزدار را حمایت می‌کنیم

استاندار خراسان‌رضوی، گفت: «از برنامه‌هایی که به‌ صورت قانونی مجوزهای لازم را دریافت کرده‌اند به‌طور جدی حمایت می‌کنیم».

به گزارش خبرنگار ایلنا در مشهد، علیرضا رشیدیان، در نشست ستاد استانی امر به معروف‌ ونهی از منکر گفت: با کسانی که قانون را زیر پا بگذارند به‌طور قاطع برخورد می‌کنیم و اجازه نمی‌دهیم مشکلاتی در این زمینه رخ دهد.

او گفت: «همان‌طور که با فعالیت‌های غیرقانونی مقابله می‌شود از برنامه‌های مجوزدار نیز حمایت می‌کنیم، بنابراین تمامی دستگاه‌ها باید در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند».

استاندار خراسان‌رضوی به موضوع کنسرت‌های موسیقی در مشهد اشاره کرد و گفت: هر دستگاهی که مجوز کنسرت موسیقی را صادر کرده موظف است نظارت کامل داشته باشد تا ارزش‌های دینی به‌طور کامل رعایت شوند.

او ادامه داد: ستادهای امربه‌معروف در سطح خراسان‌رضوی، برای حراست از ارزش‌های دینی شکل گرفته‌اند بنابراین در این زمینه تمامی دستگاه‌ها باید با این ستاد‌ها هماهنگی و همراهی کامل داشته باشند.

استاندار خراسان‌رضوی به بعضی از اصول ارزشمند قانون اساسی اشاره کرد و گفت: «در قانون اساسی برای مردم، حق انتقاد به مجموعه‌های مختلف در نظر گرفته شده است».

کد خبر : ۳۰۹۵۰۳