خبرگزاری کار ایران

فرماندار تالش

آل سعود لیاقت اداره حرمین شریفین الهی را ندارند

فرماندار تالش حادثه منا را نهایت بی‌تدبیری و بی‌کفایتی مسئولان عربستان دانست و گفت: این فاجعه ثابت کرد که آل سعود لیاقت اداره حرمین شریفین الهی را ندارند.

به گزارش ایلنا، علی فتح اللهی با محکوم کردن حادثه منا و کشته شدن تعدادی از زائران ایرانی اظهار کرد: حادثه دلخراش کشته شدن تعداد قابل توجهی از حجاج در فضای معنوی موجب تاثر عمیق همگان شد که به خانواده و بازماندگان تسلیت می‌گوییم و از خداوند منان برای درگذشتگان علو درجات و برای مجروحان نیز طلب سلامت داریم.

فرماندار تالش با اشاره به بی‌کفایتی آل سعود افزود: در پی حادثه منا بیش از 4000 نفر از حجاج بیت‌الله‌الحرام کشته و مجروح شدند که تعداد زیادی از کشته‌شدگان این حادثه هموطنان عزیز ما بودند.

فتح اللهی با بیان اینکه حادثه منا دومین حادثه تلخ در مراسم حج معنوی امسال برای زائران بود، گفت:حقیقتاً بی‌لیاقتی کسانی که عهده‌دار حرمین شریفین هستند برای همگان روشن شده است.

فرماندار تالش ضمن محکوم کردن بی‌تدبیری دولت عربستان، تصریح کرد: این حادثه نهایت بی‌تدبیری این کشور را می‌رساند  و در سال‌های اخیر وهابیون عربستان ثابت کرده‌اند که لیاقت اداره حرمین شریفین الهی را ندارند.

مراسم یادبود جانباختگان حادثه منا در شهرستان تالش در مسجد جامع ولیعصر شهر اسالم با حضور اقشار مختلف مردم اعم از برادران و خواهران اهل تشیع و تسنن برگزار شد.

کد خبر : ۳۰۹۵۳۶