خبرگزاری کار ایران

در حادثه رانندگی در محور یاسوج - مارگون

مدیرکل نوسازی مدارس کهگیلویه و بویراحمد از حادثه تصادف جان سالم بدر برد

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد اگرچه در حادثه رانندگی جان سالم بدر برد اما دچار آسیب شدید از ناحیه سر و گردن شد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، جهان محرابی عصر روز چهارشنبه که برای بازدید از مراحل آماده‌سازی و افتتاح مدارس پیش ساخته اهدایی از سوی بنیاد قلم‌چی به هفت چشمه مارگون رفته بود دچار حادثه شدید رانندگی شد.

در این حادثه، مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد به همراه آقایان ایزدپناه معاون مالی و رستخیز مسوول دفتر خود دچار مصدومیت شد.

2 نفر از مصدمان پس از اعزام به مراکز درمانی و انجام معاینات، به دلیل نبود مصدومیت جدی از بیمارستان شهید بهشتی یاسوج مرخص شدند.

محرابی مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد به دلیل صدمات وارده هم اکنون در این بیمارستان بستری و البته حال عمومی وی رضایت بخش اعلام شده است.

گفتنی‌ست، مراسم مراسم افتتاحیه 30 مدرسه پیش ساخته اهدایی بنیاد قلم‌چی به دانش‌آموزان کهگیلویه و بویراحمد 12 مهر امسال با حضور آقای قلم‌چی، حافظی رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز کشور و جمعی دیگر از خیرین و ناشران کشور روز یکشنبه هفته آینده در هفت چشمه مارگون بویراحمد برگزار شود.

کد خبر : ۳۰۹۵۵۴