خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمدبا رد مصاحبه یک پیمانکار

پروژه راه‎سازی موشمی به زیلایی بویراحمد فعال و سخنان پیمانکار صحت ندارد

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با رد مصاحبه پیمانکار پروژه راه‌سازی موشمی به بردپهن زیلایی بویراحمد، تاکید کرد: پروژه راه‌سازی موشمی به بردپهن زیلایی تعطیل نشده و نخواهد شد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، پژمان نیک اقبالی در سفر یک روزه نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری به منطقه محروم زیلایی بویراحمد در مسجد روستای موشمی گفت: شایعات تعطیلی پروژه راه‌سازی موشمی به بردپهن زیلایی صحت ندارد و دولت این اجازه را نخواهد داد که پروژه تعطیل شود.

وی با تشریح این پروژه، اظهارکرد: اعتبارات ویژه‌ای برای اتمام هفت کیلومتر باقی‌مانده از این پروژه به یپمانکار پرداخت تا پروژه راه‌سازی موشمی به برد پهن به بهره‌برداری برسد.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با رد ادعای پیمانکار پروژه مبنی بر تخصیص نیافتن اعتبار برای این پروژه، افزود: پیمانکار بطور علی الحساب هم پول دریافت کرده و اعتباری معادل چهار میلیارد ریال هم از محل اعتبارات روستایی پرداخت می‌شود.

نیک اقبالی گفت: دولت تدبیر و امید در ۲ ساله اخیر در مناطق محروم کهگیلویه و بویراحمد خدمات شایانی را ارائه داده و اینکه پیمانکار پروژه در برخی رسانه‌ها عنوان کرده صحت ندارد.

وی افزود: ۱۱ میلیارد تومان برای پروژه‌های عمرانی بخش مارگون بویراحمد پیش بینی که این پروژه یکی از آن پروژه هاست.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد که پروژه راه‌سازی موشمی به بردپهن زیلایی تعطیل نخواهد شد و بطور حتم دولت، تدابیر ویژه‌ای برای اتمام پروژه بکار خواهد بست.

کد خبر : ۳۰۹۵۹۵