خبرگزاری کار ایران

مدیر درمان تأمین اجتماعی مازندران در گفت‌و گو با ایلنا

بزرگ‌ترین بیمارستان تخصصی قلب شمال کشور آماده بهره‌برداری شد

مدیر درمان تأمین اجتماعی مازندران از بهره‌برداری بزرگ‌ترین بیمارستان تخصصی قلب شمال کشور توسط این سازمان در قائم‌شهر خبر داد و گفت: این بیمارستان همزمان با سفر رئیس جمهور به استان افتتاح می‌شود.

محمد خورشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قائم‌شهر؛ با بیان اینکه این بیمارستان با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد تومان آماده بهره‌برداری است افزود: ۱۲ میلیارد تومان در بخش ساختمانی و تاسیساتی و ۱۳میلیارد تومان در بخش تجهیزات هزینه شده است.

وی اظهار داشت: این پروژه از سال ۸۷ شروع و با سفر مدیرعامل محترم سازمان تامین اجتماعی در جهت تکمیل تسریع بخشیده شد.

خورشیدی گفت: این بیمارستان به عنوان مرکز معین برای استان‌های گیلان، گلستان، سمنان و مازندران بوده و پذیرای بیماران از این مناطق است.

مدیر درمان تأمین اجتماعی گفت: امروز همزمان با عید غدیر اولین جراحی قلب باز بر روی یک خانم ۴۳ ساله که بیمه شده تامین اجتماعی بوده انجام شد.

وی ادامه داد: عمل با موفقیت انجام و بیمار در بخش icuبستری و کارهای درمانی در حال انجام است.

وی اظهار داشت: همچنین در فردا (شنبه) ۵ مورد انژوگرافی و انژوپلاستی در این بیمارستان انجام می‌شود.

مدیریت درمان تأمین اجتماعی مازنداران با اشاره به اینکه این مرکز بعنوان تنها مرکز درمانی و پایلوت در استانهای شمالی است گفت: امیدواریم بتوانیم به ۵/۴ میلیون بیمه شده این سازمان خدمات قابل قبولی ارائه دهیم.

خورشیدی تصریح کرد: این پروژه همزمان با سفرقریب الوقوع ریاست محترم جمهور به استان مازندران مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه دولت توجه ویژه‌ای به امر درمان دارند افتتاح این پروژه بعنوان هدیه دولت تدبیر و امید به مردم شمال کشور علی الخصوص بیمه شدگان محترم تامین اجتماعی است.

وی با اشاره به اینکه این مر کز دارای ۲۵ تخت بستری؛ ۸ تخت‌ای سی یو؛ ۸ تخت پست‌ای سی یو و ۱۰ تخت پست کت است گفت: ۱۳۰ نفر تاکنون چذب این مرکز درمانی شدند.

وی در پایان با تاکید بر اینکه افتتاح این مرکز تلاش همه مسئولین بوده اظهار داشت: همه مسئولین استانی و شهرستانی مربوطه در تسریع این پروژه نقش داشتند و تلاش فردی حاکم نبوده است.

 

کد خبر : ۳۰۹۸۰۷