خبرگزاری کار ایران

رئیس هیأت ورزش صنعت آب و برق استان اصفهان

ورزش در صنعت آب و برق باید با حساسیت ویژه‌ای دنبال شود

اولین جلسه کمیته ورزش شرکت‌های صنعت آب و برق استان اصفهان به ریاست هاشم امینی برگزار شد.

به گزارش ایلنا، هاشم امینی رئیس هیأت ورزش صنعت آب و برق استان اصفهان گفت: صنعت آب و برق به لحاظ خدمات ضروری که ارائه می‌دهد از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است. به همین نسبت باید ورزش در این صنعت هم با حساسیت ویژه‌ای دنبال شود که این امر مستلزم ایجاد انگیزه میان کارکنان شرکتهای تابع وزارت نیرو به انجام ورزش است.

وی در میان اعضا هیأت ورزش صنعت آب و برق استان اصفهان اعلام کرد: شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان به منظور ایجاد نشاط سازمانی میان کارکنان اقدام به احداث سالن فرهنگی ورزشی باران کرد که به اعتقاد بسیاری از کار‌شناسان این سالن ورزشی به لحاظ تجهیزات و امکانات یکی از مدرن‌ترین و مهم‌ترین ورزشگاه‌ها در استان و به نوعی درکشور است. این درحالیست که اجرای این پروژه در شرایطی در دستور کار قرار گرفت که شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان ازنظر مالی در تنگنا قرار داشت.

امینی سلامت روح و جسم کارکنان را بسیار مؤثر در افزایش راندمان شرکت‌ها دانست و خاطرنشان ساخت: مسئولان امر باید زمینه پرداختن کارکنان به ورزش را مهیا سازند چراکه ورزش سلامت روح و جسم کارکنان را به نوعی تضمین می‌کند و مسلماً کارکنانی که از نشاط بیشتری برخوردار هستند در عملکرد شرکت‌ها مؤثر‌تر واقع می‌شوند.

رئیس هیأت ورزش صنعت آب و برق استان اصفهان اعلام کرد: در حال حاضر بیش از ۴ هزار نیروی انسانی شاغل در شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان تنها ۱۰۸۵ نفر آن‌ها کارکنان رسمی هستند مابقی در قالب نیروهای شرکتی و حجمی مشغول به فعالیت هستند بنابراین استفاده از نیرو‌ها در مسابقات ورزشی بسیار حائز اهمیت است. بر این اساس سعی می‌شود در کمیته ورزش صنعت آب و برق استان در مسابقات ورزشی استانی از ظرفیت این نیرو‌ها هم استفاده شود.

کد خبر : ۳۰۹۸۸۳