خبرگزاری کار ایران

معاون آموزش و منابع انسانی دادگستری استان

دانشگاه علمی کاربردی دادگستری خوزستان راه‌اندازی می‌شود

معاون آموزش و منابع انسانی دادگستری کل خوزستان از راه‌اندازی دانشگاه علمی کاربردی دادگستری استان طی آینده‌ای نزدیک خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سعید سعدی اظهار داشت: در صورت تأمین محل مناسب برای این دانشگاه، اقدامات لازم برای جذب دانشجو در بهمن‌ماه صورت می‌پذیرد.

وی همچنین از منطقه‌ای شدن برگزاری دوره‌های آموزشی در استان خبر داد و گفت: به‌منظور ارتقای سطح آگاهی کارکنان و سهولت دسترسی آنان به فضای آموزشی، آموزش‌های بدو خدمت و حین خدمت کارکنان به‌صورت منطقه‌ای در چند شهرستان استان برگزار می‌شود.

سعدی ادامه داد: با این شرایط کارکنان می‌توانند با صرف وقت و هزینه کمتر در این دوره‌های آموزشی شرکت کنند.

وی با تأکید بر ضرورت تقوا در کارها، تصریح کرد: تقوا در حرکت معلوم می‌شود و کسی که در خانه نشسته است و هیچ حرکتی از وی صادر نمی‌شود، ضرر و نفعی هم برای دیگران ندارد اما وقتی فردی به دنبال هدفی به راه می‌افتد، دوست و دشمن وی مشخص می‌شود و آن هنگام است که باید خود را از گناهان حفظ کند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سعدی با بیان این‌که کار دشوارتر به تقوای بیشتری نیاز دارد، گفت: از کارکنان خدوم دادگستری استان که تا امروز توانسته‌اند با رعایت تقوا و پرهیزگاری مجموعه دستگاه قضایی را از گزند آسیب‌ها دور نگه دارند، قدردانی می‌کنم.

کد خبر : ۳۱۰۴۲۵