خبرگزاری کار ایران

دبیر حزب ندای ایرانیان شعبه اردبیل

مدیران ما حزب ساخته نیستند

دبیر حزب ندای ایرانیان شعبه اردبیل از روند عدم توجه به مدیران حزبی انتقاد کرد.

به گزارش ایلنا، آرش بیگ‌پور در نشست احزاب با معاون سیاسی وامنیتی استاندار اردبیل با بیان اینکه مدیران ما حزب ساخته نیستند تصریح کرد: متاسفانه علیرغم سوابق دیرینه تشکیل حزب در ایران مدیران اجرایی حزب ساخته نیستند و اکثریت مدیران ما غیر حزبی انتخاب می‌شوند.

وی افزود: سال‌های سال است متاسفانه این رویه ادامه داشته و در دولت تدبیر و امید هم همین رویه ادامه می‌یابد مدیری که با ساختار حزب آشنایی نداشته باشد قطعا دنبال برنامه‌ها و سیاست‌های دولت  نخواهد بود و امورات  دولت را هم  به خوبی پیش می‌برد.

دبیر حزب ندای ایرانیان شعبه اردبیل با بیان اینکه  اصلی‌ترین نقطه ضعف دولت عدم بکارگیری مدیران حزبی‌ست تصریح کرد: در تمام دولت‌ها بنا بر این است که دولت با همفکران خود امورات را پیش ببرد و در کنار آن‌هم به تربیت نیروهای فعال خود اقدام کند ما در این زمینه هنوز هیچ اراده‌ای را  از سوی مسئولان ندیدیم اگر واقعا به تفکر اصلاحات واعتدال اعتقاد داریم باید برای پیشبرد این تفکر به تربیت نیروهای جوان برای آینده اقدام کنیم متاسفانه تعلق خاطر و دلسوزی به تفکر اصلاحات واعتدال آنچنان که باید در بین همفکران باشد نیست.

بیگ پور افزود: تربیت و بکارگیری نیروی سیاسی و فعال فرهنگی جوان برای دولت یک ضرورت است تا به اهداف و شعارهای خود دست یابد.

کد خبر : ۳۱۰۶۶۹