خبرگزاری کار ایران

فرماندار رشت

عملکرد نیروی انتظامی شایسته تقدیر است

فرماندار رشت این شهرستان را از امن‌ترین نقاط کشور دانست و گفت: عملکرد نیروی انتظامی در برقراری امنیت شایسته تقدیر است.

به گزارش ایلنا، سید عیسی مهدوی در نشست با جمعی از مسئولین نیروی انتظامی شهرستان رشت که به مناسبت هفته ناجا صورت گرفت با اشاره به امنیت قابل تقدیر حاکم بر کشور، اظهار داشت: از افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران است که نیروهای معتقد و مقتدری را تربیت نموده که احساس امنیت را به جامعه ما تزریق نموده‌اند و حتی بنا به تعبیر دشمنان این مرز و بوم، کشور ایران امن‌ترین کشور در بین کشورهای منطقه است.

وی آشنایی نیروهای مسلح به علوم روز دنیا را را لازمه مقابله با جرایم رایانه‌ای و اینترنتی دانست و افزود: با توجه به پیشرفت تکنولوژی، نوع جرایم هم تغییر کرده و امروزه تخلفات زیادی در شبکه‌های مجازی صورت می‌گیرد و لازمه مقابله و جلوگیری از وقوع این چنین جرم‌هایی، اقتداری پایدار و بزرگ است که خوشبختانه نیروی انتظامی ما به واسطه داشتن فرماندهان با اقتدار و نیروهای انسانی همگام با علم روز، توانسته است این معضل را مدیریت نماید.

مهدوی افزود: کنترل شهرستان رشت با توجه به جمعیت سیار، کنترلی تکنیکی و پرکاریست که خوشبختانه فرماندهان ما توانستند، این شهر را به یکی از شهرستانهای با امنیت کشور تبدیل کنند.

وی همچنین اذعان داشت: در هر نقطه‌ای از این شهرستان از جمله سواحل دریا، فرودگاه و...، حضور نیروی انتظامی توانسته است این حس امنیت را به وجود آورده که شایسته تقدیر است.

مهدوی ضایعه درگذشت زائرین خانه خدا را یکی از تلخ‌ترین حوادث امسال نامید و افزود: زائرین بعد از بازگشت از حج به دو دلیل معنوی و روحی و روانی جزو شاد‌ترین انسانهای روی زمین هستند، اما امسال با وجود سوءمدیریت آل سعود و رخداد این این ضایعه اسفناک، شیرینی این سفر روحانی به کام همگان تلخ شد.

وی افزود: مدیریت بازگشت حجاج با آن وضع روحی ناگوار، از جانب نیروی انتظامی با تلاش مثال زدنی و در سایه آرامش به خوبی انجام شد.

فرماندار شهرستان رشت حضور همه جانبه و فعال نیروی انتظامی در امر انتخابات را باعث قوت قلب همگان دانست و افزود: با توجه به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، نیروی انتظامی، بازوی قوی نظام در برگزاری انتخاباتی سالم و در کمال امنیت می‌باشد.

وی همچنین از پاکسازی مسیر امامزاده هاشم سنگر توسط نیروی انتظامی، که از آن به عنوان پروسه‌ای با قدمت ۲۰ سال یاد شد، تشکر نمود و افزود: ساماندهی بازارچه زرجوب با قدمتی ۳۰ ساله و نیز مزار میرزا کوچک خان جنگلی، با یاری خداوند و همت بزرگمردان نیروی انتظامی بدون هیچگونه مشکلی انجام شد.

کد خبر : ۳۱۱۰۵۹