خبرگزاری کار ایران

محور اهوازـ دهدز ایمن‌سازی می‌شود

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان گفت: در محور اهواز ـ دهدز در حال انجام پروژه‌هایی هستیم تا این جاده پرخطر، ایمن‌سازی شود و شاهد تردد بی‌خطر وسایل نقلیه در این محور باشیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، رحمانی افزود: در محدوده شهرستان هفتکل به سمت باغملک یعنی از سه‌راهی غیزانیه به سمت سه‌راهی نمره یک، عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت به طول ۵ کیلومتر با اعتبار چهار میلیارد تومان در حال اجرا است .همچنین در این محور از سه‌راهی نمره یک تا سه‌راهی نفت سفید نیز عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت به طول ۵٫۵ کیلومتر با اعتبار پنج  میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی و سازمان راهداری در حال اتمام است.

وی تصریح کرد: عملیات احداث باند دوم به‌منظور ۴ خطه کردن جاده از سه‌راهی نمره یک به سمت قبرسید نیز به طول ۱۱ کیلومتر در حال انجام است؛ اعتبار این پروژه هفت میلیارد تومان و از محل اعتبارات ملی و استانی اداره راه و شهرسازی تأمین می‌شود که امیدواریم تا پایان امسال عملیات اجرایی آن به پایان برسد.

رحمانی افزود: همچنین در محور باغملک به ایذه از سمت روستای باران گرد تا ایذه به طول ۱۴ کیلومتر عملیات روکش آسفالت و لکه‌گیری با اعتبار هفت میلیارد تومان در حال انجام است.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان گفت: در بخش دیگری از این محور در جاده دهدز به سمت کارون ۴، قرار است پروژه لکه‌گیری و روکش آسفالت با اعتبار دو میلیارد و دویست  میلیون تومان تا چند روز آینده آغاز شود.

کد خبر : ۳۱۱۰۸۷