خبرگزاری کار ایران

بازدید رییس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران از بخش فشافویه

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران در اولین سفر کاری خود به شهرستان ری در بخش فشافویه این شهرستان حضور یافت و به بررسی مسایل و مشکلات تعدادی از مجتمع‌های کشاورزی و دامداری پرداخت.

به گزارش خبرنگار ایلنا در جنوب استان تهران، احمد صابری، بخشدار فشافویه در حاشیه این بازدید گفت: بخش‌های مختلف کشاورزی و دامپروری حامیان، فدک واقع در اراضی آراد، اشتازان، زلف آباد از جمله مراکزی بود که مورد بازدید رییس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران و معاونین وی قرار گرفت و آنان از نزدیک در جریان روند پروژه‌های مختلف این شرکت‌ها قرار گرفتند».

وی افزود: حضور در شرکت دام‌گستر، بازدید از سد خاکی فشافویه و مجتمع دامپروری واقعه از دیگر مواردی بود که مهندس منصوری پس از بازدید از آن‌ها در جلسه‌ای که در دفتر شرکت تشکیل شد به استماع صحبت‌ها و مشکلات دامداران پرداخت و بر ضرورت استفاده ازظرفیتهای کشاورزی بخش فشافویه به منظورارتقاء کمی و کیفی محصولات کشاورزی تاکید کرد.

صابری ادامه داد: طبق نظر و تاکید رییس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران در تخصیص و تقویت سفره‌های زیرزمینی و با توجه به مشکل کم آبی درسطح شهرستان ری مقرر شد آب انتقالی از طریق سد فشافویه به این موضوع کمک کند.

به گفته بخشدار فشافویه در این بازدید همچنین بر توسعه مجتمع‌های دام گس‌تر و فدک مطالبی صورت گرفت و مدیران این مجتمع‌ها و مسولین اداره جهاد کشاورزی شهرستان نقطه نظرات و دیدگاههای خود را ارایه کردند.

«علی اشرف منصوری» به تازگی جایگزین «موسوی» در راس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران شده است.

کد خبر : ۳۱۱۲۱۶