خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در مازندران

سخنرانی رهبر لرزه به اندام آل سعود انداخت

آیت الله طبرسی گفت: ایران تاگرفتن حق حاجیان منا از پا نمی‌نشنید و تا عربستان را محکوم نکند آرام نمی‌گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری، آیت الله طبرسی در دیدار فرمانده انتظامی مازندران و کارکنان ناجا ضمن محکوم کردن عوامل فاجعه منا، این فاجعه را نشانه بی‌کفایتی و بی‌لیاقتی آل سعود در تمام موارد دانست و اظهار داشت: فاجعه منا فاجعه عمیقی بود و هر روز که از بروز این این حادقه می‌گذرد عمق این فاجعه بیشتر نمود پیدا می‌کند.

وی این فاجعه را یک فاجعه بزرگ برای اسلام دانست و گفت: با وقوع این فاجعه ۲۴ کشور اسلامی درگیر فاجعه منا شدند.

نماینده ولی فقیه در مازندران در ادامه با تبریک هفته نیروی انتظامی برقراری نظم و امنیت را از شاخصه‌های مهم نیروی انتظامی برشمرد و افزود: جمهوری اسلامی امنیت خود را مرهون تلاش‌های نیروی انتظامی می‌داند.

ایت الله طبرسی ایجاد امنیت را یکی از وظایف مهم نیروی انتظامی عنوان کرد و گفت: امنیت و ثبات امنیتی یکی از شاخصه‌های مهم یک حکومت محسوب می‌شود.

وی خدمت برای ایجاد امنیت کشور و اسلام را امری مهم برشمرد و افزود: ارتقای امنیت اجتماعی و ارائه خدمات به مردم در اولویت برنامه‌های ناجا قرار دارد.

آیت الله طبرسی به نقش ولایت فقیه درایجاد امنیت در جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: ولایت فقیه در همه ارکان حکومتی جمهوری اسلامی نقش بی‌بدیلی دارد.

وی به تلاش‌های نیروی انتظامی در پاسداشت از مرزهای ایزان اسلامی اشاره کرد وافزود: نیروی انتظامی برای صیانت از مرزهای اسلامی جان می‌دهد و لی دین نمی‌دهد

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به تلاش شبانه روزی ناجا در راستای برقرای امنیت در جامعه استان مازندران رایکی از استانهای امن در کشور دانست.

وی به اقتدار رهبر به سخنرانی در مراسم دانش آموختگی دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر اشاره کرد و افزود: سخنرانی رهبرلرزه به اندام آل سعود انداخت.

کد خبر : ۳۱۱۲۲۸