خبرگزاری کار ایران

با تصمیم بحث برانگیز مدیران ورزشی شهرداری اردبیل

محمد علی ربیعی، مربی محبوب اردبیلی‌ها برکنار شد

پس از کش و قوس‌های فراوان محمد علی ربیعی سرمربی افتخارآفرین فوتبال اردبیل از کار برکنار شد.

به گزارش ایلنا، پس از باخت تیم شهرداری اردبیل مقابل پارسه تهران فشار‌های بسیاری روی کادر فنی و مدیریتی تیم شهرداری بوجود آمد. این در حالی بود که ربیعی نمی‌خواست کنار برود. شایعاتی پس از این بازی در شهر به گوش می‌رسید که مسوولین همگی تکذیب می‌کردند و از حمایت از ربیعی حرف می‌زدند. تا اینکه پنجشنبه شب شایعات برکناری ربیعی قوت گرفت و بالاخره امروز صبح باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل رسماٌ برکناری محمد علی ربیعی را تائید کرد.

شهرام علیپور مدیرعامل تیم شهرداری اردبیل در رابطه با برکناری ربیعی گفت: متاسفانه تیم در چند هفته اخیر نتایج خوبی بدست نیاورد و نتوانست انتظارات را برآورده کند در حالی که امکانات و بودجه مصوب شده باشگاه دو برابر سال گذشته است.

وی افزود: ما امیدواریم با این تصمیم شوک خوبی به تیم وارد کنیم تا شاید از این بحران عبور کنیم.

علیپور تصریح کرد: آقای ربیعی اعتقاد داشتند که تیم بر می‌گردد و استعفا ندادند لذا ناچار به برکناری وی شدیم و برای وی آرزوی موفقیت و سربلندی داریم.

مدیرعامل تیم شهرداری اردبیل درباره جایگزین‌های احتمالی محمد ربیعی اظهار داشت: هنوز به جمع بندی نهایی نرسیده‌ایم و روی چهار گزینه در حال بحث و بررسی هستیم و البته نمی‌خواهیم اسامی رسانه‌ای شود، امیدواریم بهترین تصمیم را برای تیم بگیریم و مربی خوبی را جایگزین آقای ربیعی کنیم.

در پایان گفت‌وگو علیپور در رابطه با این سوال که چرا اینگونه تصمیم‌گیری شد و سابقه درخشان ربیعی در اردبیل و تیم‌های دیگر نادیده گرفته شد پاسخی نداد.

کد خبر : ۳۱۱۷۷۶