خبرگزاری کار ایران

نگاهی به گزینه‌های سرمربی‌گری تیم فوتبال شهرداری اردبیل

خطیبیَ، جعفری و وقری‌مقدم گزینه‌های سرمربی‌گری شهرداری هستند

پس از برکناری محمد علی ربیعی گمانه زنی‌ها درباره جانشین وی آغاز شده است تا رسول خطیبی و جهانبخش جعفری جزو گزینه‌های اصلی باشند.

به گزارش ایلنا، پس از برکناری محمد علی ربیعی هیچ یک از مسوولان باشگاه حاضر به پاسخگویی و اعلام نفرات به خبرنگاران نیستند و به تنها چیزی که به آن اشاره می‌کنند لیست چهار نفره است.

رسول خطیبی یکی از گزینه‌های خوب هدایت تیم شهرداری است که بخاطر نامش همه روی او تمرکز کرده‌اند اما فعلا هیچ خبر رسمی در این رابطه منتشر نشده است.

گویا مسئولان باشگاه حتی با خطیبی وارد مذاکره نیز شده‌اند اما آیا مربی سطح بالای لیگ برتری حاضر به هدایت تیمی دسته یکی خواهد شد و اگر حاضر شود دستمزد او چقدر خواهد بود؟

پس از خطیبی، جهانبخش جعفری سرمربی اسبق تیم راهیان کرمانشاه و دستیار سابق قلعه نویی جزو گزینه‌های هدایت تیم شهرداری به حساب می‌آید. او کارنامه چندان موفقی ندارد اما به گفته نزدیکان باشگاه به نیمکت شهرداری خیلی نزدیک شده است در حالی که عده‌ای از فوتبالی‌ها از اصلیت اردبیلی او خبر می‌دهند.

خداداد عزیزی یکی از اسطوره‌های فوتبال ایران را تا چند روز پیش سرمربی تیم شهرداری اردبیل می‌دانستند که البته پس از به میان آمدن نام خطیبی حضور او کمرنگ‌تر از گذشته شده است اما به احتمال زیاد او نیز جزو گزینه‌های شهرداری است.

پس از بررسی گزینه‌های غیر بومی باید به گزینه‌های بومی نیز بپردازیم. قطعا مرسل وقری مقدم یکی از این گزینه‌ها است که احتمال دارد بی‌سر و صدا هدایت تیم را بر عهده بگیرد در حالی که سابقه نه چندان مناسب او همه را شک می‌اندازد.

پس از وقری مقدم، یوسف چراغی نیز شاید یکی از گزینه‌ها باشد. او نتایج و سابقه خوبی را در لیگ دسته سه دارد ولی کمتر مدیری دست به ریسکی می‌زند که شاید جواب دهد.

البته نام مربیانی چون نامجو مطلق و ابراهیم‌زاده نیز در میان است.

محمد علی ربیعی جزو مربیان با دانش و صاحب کلاس در فوتبال ایران بود که توانست طلسم ۱۳ ساله شهرداری را بشکند و تیم شهرداری را به لیگ دسته یک کشور برساند، با این حال پس از آن با سو مدیریت کنار گذاشته شد. او سال گذشته اواخر نیم فصل اول با نتایج ضعیف تیم شهرداری اردبیل دوباره به شهرداری آمد و توانست تیم را از بحران خارج کند و حتی تا یک قدمی صعود نیز رفت. اما به دنبال کسب نتایج ضعیف در چهار هفته اخیر و با تصمیم عجولانه مسوولان ورزشی شهرداری از کار برکنار شد. حال باید منتظر ماند و دید از بین گزینه‌های اعلام شده نیمکت سرمربیگری تیم شهرداری اردبیل نصیب کدام مربی می‌شود.

کد خبر : ۳۱۱۷۸۰