خبرگزاری کار ایران

افتخاری:

ارومیه در میزبانی رویدادهای بین المللی همیشه بی نقص عمل کرده است

asdasd
کد خبر : ۳۱۲۱۸۲

رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال از میزبانی ارومیه برای بازی دوستانه تیم ملی فوتسال ایران با تیم ملی روسیه تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش ایلنا از ارومیه، رضا افتخاری رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال، در نشستی مطبوعاتی، به خبرنگاران گفت: فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال هشت ماه درگیر انتخاب سرمربی بود و سرانجام در یک فضای پرفشار موفق به انتخاب سرمربی شدیم و خوشبختانه هم اکنون کادری هماهنگ و با ارتباط خوب با بازیکنان داریم.

وی افزود: مربیان بهتری در داخل داشتیم که بعضی از آنها بدلیل قرارداد با باشگاه های خود امکان داشتن شرایط ما را نداشتند؛ چه بسا اگر وحید شمسایی که گزینه اول ما برای انتخاب سرمربی تیم ملی بود، بدلیل مخالفت هیئت رئیسه بخاطر دو شغله بودن، امکان بستن قرارداد با ایشان را نداشتیم.

رئیس کمیته فوتسال فدراسیون تصریح کرد: ناظم الشریعه پیشنهاداتی از باشگاه های دیگر مثل مس سونگون را داشت ولی در نهایت بعنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شد ضمن اینکه علی صانعی گرچه در حال همکاری با باشگاه دانشگاه آزاد است بعنوان کمک وی را یاری خواهد کرد.

افتخاری گفت: متاسفانه خسوس اسپانیایی چندین ماه را بخاطر قطعی یا عدم حضورش عقب انداخت تا اینکه در نهایت طی ایمیلی عدم حضورش را قطعی کرد؛ ضمن اینکه من در حال مذاکره غیر علنی با دیگر گزینه ها بودم که شمسایی بعنوان گزینه اول ما بود که متاسفانه حتی پس از جلسه ما با ایشان، با مدیر تیم تاسیسات به توافق رسید و در نهایت مجبور به مذاکره با دیگر گزینه ها شدیم.

وی با بیان این که در حال حاضر شاهد یک تیم یکدست هستیم، گفت: سال قبل در قم با هدایت خسوس بسختی مساوی کردیم ولی الان با کمترین تمرین یک برد شیرین کسب کردیم.

رئیس کمیته فوتسال فدراسیون با بیان این که رئیس کمیته فوتسال روسیه بشدت از میزبانی ارومیه تشکر و از استقبال آنان شگفت زده شده بود، گفت: ایشان سال قبل از میزبانی قمی ها ناراحت و ابراز گلایه کرده بود ولی عملکرد و میزبانی خوب ارومیه بخصوص چمن گلی مدیرکلی ورزش و جوانان آذربایجان غربی را مورد پسند قراردادند.

افتخاری افزود: سالن زیبای 6هزار نفری ارومیه و میزبانی خوب این شهر باعث شد ما برنامه میزبانی تورنمنت های مهم تر را در آینده برای این شهر داشته باشیم؛ ضمن اینکه امیدوارم مسئولین و مردم ارومیه برای داشتن یک تیم آبرومند برای حضور در لیگ های کشوری ورود کنند و لازمه این کار وارد کردن یک صنعت مادر و یک اسپانسر خوب برای این کار است؛ ضمن اینکه من از حضور یک نماینده از ارومیه و استان حمایت خواهم کرد؛ همچنان که برگزاری این بازی میتواند تاثیر مناسبی داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: ابتدا قراربود مسابقه دوستانه با روسیه در یکی از شهرهای اصفهان، مشهد و یا تبریز برگزار شود ولی با حضور اتفاقی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی و وجود مردمان میهمان نواز در ارومیه و همچنین سالن زیبای 6هزار نفری و اینکه یکی از دلایل مهم آن نبودن هیچ سروصدایی در هیئت فوتسال این استان بود، مجاب به میزبان شدن ارومیه شدیم که خوشختانه جواب اعتماد خود را هم گرفتیم .

رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال گفت: متاسفانه در حال حاضر نقدینگی مهم ترین مشکل در ورزش کشور است که فوتسال نیز مبرا از آن نیست و فشار شدیدی به همه وارد می کند و احتمالا گلایه سرمربی تیم ملی نیز این بوده باشد.

افتخاری اظهار کرد: من اعلام می کنم از ابتدا هم قرار نبود مسابقه 4 جانبه ای با حضور تیم های بزرگتر برگزار شود بلکه قرار بود مسابقه دوستانه ایران و روسیه برگزار شود و اینکه حضور برزیل، آرژانتین یا اسپانیا را در همان روزهای نخست اعلام خبر، تکذیب کردم.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز