خبرگزاری کار ایران

شب گذشته؛

پنجمین جشنواره خیریه غذای هلال‌احمر اهواز به کار خود پایان داد

asdasd
کد خبر : ۳۱۲۲۶۱

رئیس جمعیت هلال‌احمر اهواز گفت: پنجمین جشنواره خیریه غذایی جمعیت هلال‌احمر اهواز که با برپایی ۱۹۵ غرفه برگزار شده بود، شب گذشته به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، سید فتح اله هاشم نژاد اظهار داشت: عواید این جشنواره خیریه که از تاریخ ۱۶ لغایت ۱۸ مهرماه در پارک ساحلی اهواز برگزار شد، جمعاً مبلغ چهارصد میلیون ریال می‌باشد که به‌منظور تأمین هزینه‌های دارو و درمان بیماران نیازمند و صعب‌العلاج و کمک به آزادسازی زندانیان غیر عمد هزینه خواهد شد.

وی با اشاره به حضور ۱۹۵ آشپز در این جشنواره گفت: این آشپزها در واقع افراد خیری هستند که انواع غذاهای سرد و گرم، شیرینی، ترشیجات و دسرها را با هزینه خود در خانه طبخ و آماده‌سازی کرده و وجوه حاصل از فروش آن‌ها را در اختیار جمعیت قرار می‌دهند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر اهواز گسترش روحیه نوع‌دوستی و تسکین آلام هم‌وطنان نیازمند را از اهداف این برنامه اعلام و افزود: جمعیت از راه‌های مختلفی مانند جشنواره غذا، کنسرت خیریه، برپایی چادر و صندوق برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی به‌منظور کمک به بیماران اقدام می‌کند.البته خیرین محترم می‌توانند با مراجعه حضوری به جمعیت و یا واریز کمک‌های نقدی خود به شماره‌حساب ۸۴/۴۷۹۷۴۷۹۷ بانک ملت و ارسال فیش واریزی در این امر خیر شرکت نمایند.

هاشم نژاد با اشاره به برگزاری برنامه‌های جنبی مانند برپایی ایستگاه سلامت و ارائه مشاوره‌های بهداشتی و درمانی و ایستگاه نقاشی کودکان افزایش سطح آگاهی‌های بهداشتی و ایجاد نشاط و شادی در مردم را از اهداف دیگر این برنامه دانست و اظهار داشت: لازم است از همکاری فرمانداری اهواز، معاونت فرهنگی و هنری شهرداری، شهرداری منطقه دو، کمیته امداد استان، ستاد دیه استان و گروه فرهنگی هنری آسماری در اجرای برنامه مذکور تشکر و قدردانی نمایم.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز