خبرگزاری کار ایران

عکاس اثر برگزیده جشنواره تولیدات در حوزه هنری زنجان:

به اشتراک گذاشتن آموخته‌ها و تجربیات هنرمندان ضرورت دارد

asdasd
کد خبر : ۳۱۲۳۷۳

عکاس اثر برگزیده جشنواره تولیدات در حوزه هنری زنجان،گفت: هنرمندان برای تولید آثار هنری بهتر نیاز به اشتراک گذاشتن آموخته ها و تجربیات خود دارند.

به گزارش ایلنا از زنجان به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان زنجان ناصر محمدی, عکاس اثر برگزیده جشنواره تولیدات در حوزه هنری زنجان با اشاره به سطح کیفی خوب و قابل قبول چهارمین جشنواره آثار و تولیدات مراکز استانی حوزه هنری گفت: برای بالا رفتن کیفیت برگزاری جشنواره در دوره های بعد باید زمان بندی برگزاری جشنواره به طریقی برنامه ریزی شود که هنرمندان در تعامل و ارتباط بیشتر باهم قرار گیرند چرا که هنرمندان برای تولید آثار هنری بهتر نیاز به اشتراک گذاشتن آموخته ها و تجربیات خود دارند.

محمدی در ادامه ضمن تاکید بر لزوم برگزاری نشست ها و کارگارهای آموزشی در حوزه هنر معاصر برای هنرمندان افزود: برای تحلیل و بررسی اهداف حوزه هنری برای هنرمندان برگزاری این نوع نشست ها و جلسات در حاشیه جشنواره مهم و ضروری است.

وی با اشاره به موفقیت هنرمندان زنجانی در چهارمین جشنواره آثار و تولیدات مراکز استانی حوزه هنری افزود: باید دلایل موفقیت توسط مسئولین شناسایی، بررسی و تقویت شوند.

وی در ادامه گفت: خلا بسیار مهم در حوزه مباحث آموزشی و تخصصی در حوزه هنر احساس می شود که با برنامه ریزی و تمهیدات مناسب در دوره های بعد برطرف خواهند شد.

محمدی همچنین برگزار شدن جشنواره در محورهای مشخص شده برای هنرمندان را مفید خواند و افزود: در بحث داوری و قضاوت، محوری برگزار شدن جشنواره بسیار مهم است، چرا که هنرمند با استفاده از ابزار، تکنیک و استعداد خود به تبیین موضوع و نزدیک شدن به محورهای جشنواره به صورت هنرمندانه می پردازد.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز