خبرگزاری کار ایران

اهداء 1200 جلد مجله کاشان‌ به کتابخانه‌های کشور

مدیر مسئول مجله پژوهش‌نامه کاشان از ارسال ۱۲۰۰ مجلد از شمارگان۱ تا۱۱ مجله کاشان‌شناخت (پژوهش نامه کاشان) به کتابخانه دانشگاه‌های کشور، دانشگاه‌ها و کتابخانه‌های عمومی و ادارات شهرستان‌های کاشان، آران و بیدگل و نطنز خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان، دکتر محمد مشهدی نوشابادی گفت: این کتاب‌ها شامل شماره یکم تا هشتم کاشان شناخت و ۳ شماره از دوره جدید آن با نام پژوهش نامه کاشان است که به هدف ترویج روحیه کتابخوانی و آشنایی هر چه بیشتر مردم با ظرفیت‌ها و ویژگی‌های منطقه و مشاهیر این خطه و استفاده علاقه مندان و پژوهش‌گران اهداء شده است.

وی اظهار داشت: این مجلات برای دانشگاه‌های دولتی کشور و کتابخانه‌های دانشگاه‌های منطقه اعم از دولتی، آزاد و پیام نور، حوزه‌های علمیه و کلیه کتابخانه‌های عمومی شهرستان کاشان، آران و بیدگل و نطنز و شهر‌ها و روستاهای تابعه اهدا شده و بخشی از این مجلات نیز به فرهیختگان و پژوهشگران حوزه کاشان‌شناسی اهدا شده است.

رئیس مرکز پژوهشی کاشان‌شناسی دانشگاه کاشان گفت: این مرکز آمادگی دارد این مجلات را به دیگر کتابخانه‌های منطقه اعم کتابخانه محلی و یا دبیرستانی که متقاضی این مجلات هستند اهدا نماید.

مجله پژوهش‌نامه کاشان مجله تخصصی مرکز پژوهشی کاشان‌شناسی است که در حوزه‌های تاریخ، فرهنگ، هنر، معماری و مشاهیر منطقه کاشان منتشر شده و مقالات آن توسط اساتید دانشگاه و صاحبنظران به رشته تحریر درآمده و پس از ارزیابی‌های علمی منتشر می‌شود.

مقالات کاشان شناخت (پژوهش نامه کاشان) تماما در سایت اینترنتی مجله نمایه شده و قابل دسترسی آزاد می‌باشد.

کد خبر : ۳۱۲۵۷۱