خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه آزاد واحد فومن و شفت خبر داد

استقبال از ایده‌های نو در دانشگاه آزاد اسلامی

رئیس دانشگاه آزاد واحد فومن و شفت گفت: کارکنان باید برای ایجاد تحول در دانشگاه، ایده ارائه و خلاقانه عمل کنند.

به گزارش ایلنا، همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، نشست صمیمانه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت با کارکنان این واحد دانشگاهی برگزار شد.

سید سجاد گشتی در این نشست با بیان اینکه مسیر ارتقا و تحول در دانشگاه آزاد اسلامی در دوران دکتر میرزاده هموار‌تر و شتاب آن مضاعف‌تر شده است، گفت: کارکنان برای ایجاد تحول در دانشگاه آزاد اسلامی در این فضای جدید، ایده ارائه و خلاقانه عمل کنند.

وی با تاکید بر جایگاه رفیع کارکنان و نقش موثر و بی‌بدیل آنان در ارتقای فعالیت‌های سازمانی و اعتلای دانشگاه آزاد اسلامی گفت: کارکنان نقطه عطف ارتقای یک سیستم هستند و در دانشگاه نیز با تکریم جامعه دانشگاهی، دانشجویان، ارائه ایده و نوآوری برای ایجاد تحول، دقت نظر در انجام درست امورات محوله و وجدان کاری، باید دلسوزانه برای خدمت به جامعه اسلامی گام بردارند.

گشتی با اشاره به اینکه کار خوب و نیک دیده می‌شود، اظهار کرد: برای تشویق کارکنان کوشا و نیز ترغیب و ایجاد انگیزه در دیگر کارکنان، تجلیل از کارکنان که از سوی دکتر میرزاده ریاست عالیه دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ شده است، در دستور کار دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت قرار دارد.

در این نشست که به مدت سه ساعت به طول انجامید، هریک از کارکنان در خصوص مسائل مختلف دانشگاه و... نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کردند.

کد خبر : ۳۱۲۵۸۷