خبرگزاری کار ایران

نماد عروسکی ذوب آهن شادی آفرین شد

گاندو ذوب آهنی در جمع کودکان معلولان پاراالمپیکی

با حضورمدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان و مدیر روابط عمومی و امور بین الملل باشگاه ذوب آهن همراه با «گاندو» نماد عروسکی باشگاه ذوب آهن، از معلولان پاراالمپیکی استان اصفهان تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در اصفهان، باشگاه فرهنگی ورزشی دوب آهن اصفهان طی یک برنامه شاد و مفرح و با حضور دکتر «محمد سلطان حسینی» مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان و «محمد مهدی رمضانی» مدیر روابط عمومی و امور بین الملل این باشگاه و درمراسمی که به مناسبت بزرگداشت روز ملی پاراالمپیک برگزار گردید، از معلولین پاراالمپیک استان تقدیر و تجلیل بعمل آورد.

دراین مراسم فرهنگی ورزشی که با حضور «گاندو» نماد عروسکی باشگاه ذوب آهن شور و حال خاصی پیدا کرده بود، معلولین استثنایی با اجرای چند سرود و ترانه، توجه ویژه همه حاضران را به استعدادهای نهفته خود جلب کردند.

مدیر روابط عمومی باشگاه ذوب آهن با شرکت در این مراسم فرهنگی و اهداء یادبودهایی به کودکان معلول و البته با حضور گاندو نماد عروسکی باشگاه که با انجام حرکات موزون این کودکان دوست داشتنی را به سر شوق آورده بود، روزی استثنایی را برای این عزیزان رقم زد.

در این مراسم همچنین «امیرپور» رئیس اداره تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان، سرکارخانم «ازغنده‌پور» مدیر اداره آموزش و پرورش استثنایی استان، «محمد پاکروان» مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان، «آقا بابا گلیان» رئیس هیات ورزشهای جانبازان و معلولین استان، «حمیدرضا ساکت» نایب رئیس هیات ورزشهای جانبازان و معلولین استان، دکتر «صادقی» مدیرکل اداره بهزیستی استان و «قندهاری» رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه ۵ اصفهان حضور داشتند.

گروه یازده نفره سرود «توان خواهان جسمی ذهنی فردا» نیز با چند اجرای زیبا و شکیل، توجه همه حاضران در این بزرگداشت را به خود جلب کردند.

کد خبر : ۳۱۳۲۴۹