خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده کل سپاه

آمریکا خنجر زهرآگین رژیم صهیونیستی را در پهلوی اسلام فرو کرده است

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: آمریکا خنجر زهرآگین رژیم صهیونیستی را در پهلوی اسلام فرو و دیکتاتور‌ها را بر سرنوشت مسلمانان مسلط کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کرمانشاه، سردار سرتیپ پاسدار حسین سلامی صبح امروز چهارشنبه در آیین بزرگداشت سرلشکر شهید حسین همدانی در حسینیه ثارالله سپاه نبی اکرم (ص) کرمانشاه افزود: آمریکا با ایجاد مشکلات مختلف نتوانست ایران اسلامی و جهان اسلام را شکست دهد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه گروه ۱+۵ نماد قدرت‌های جهان بود و همه راه‌ها از جمله توطئه‌های اقتصادی را برای متوقف کردن ملت ایران انجام داد، اظهار کرد: دشمنان ما رو به زوال هستند و واقعیت‌ها نشان می‌دهد دیگر قدرت جهانی نیستند و اراده آن‌ها تحول آفرین نیست.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه امروز پیکر عظیم الجثه آمریکا پوکی استخوان گرفته است، افزود: هر جا نفس شهیدان ما دمیده شده، مقاومت با فرمان رهبر معظم انقلاب سربلند بود و این شاهکار انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: راهبرد مستکبران رو به زوال است و محصول این استراتژی ناقص الخلفه‌هایی است که برایشان هزینه دارد.

سردار سلامی با تاکید بر اینکه راه شهادت از جهاد می‌گذرد، ادامه داد: غرب نقشه از بین بردن هویت مسلمان را ده‌ها سال ادامه داده است.

وی گفت: تحقیر مسلمانان، برداشتن پوشش از پیکر زنان مسلمان، نقاشی کردن چهره جوانان مسلمان و نمادهای شیطانی از جمله تلاش‌ها برای از بین بردن هویت مسلمانان است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: قبرستان مسلمانان پر از پیکر افرادی است که با توطئه‌های آمریکا کشته شده‌اند.

وی بیان کرد: آمریکا خنجر زهرآگین رژیم صهیونیستی را در پهلوی اسلام فرو و دیکتاتور‌ها را بر سرنوشت مسلمانان مسلط کرده است.

سردار سلامی با بیان اینکه نقشه‌های ویرانگر مشرکان و منافقان جدی است و ادامه دارد، گفت: جنگ‌های بزرگ که دز دهه‌های اخیر در جهان اسلام رخ داد در یک سویش آمریکا و انگلیس حضور داشتند.

وی به جنگ‌های رژیم صهیونیستی با حزب الله اشاره کرد و گفت: صهیونیست‌ها در این جنگ‌ها ضربه سنگینی از مسلمانان خوردند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: رهبر شجاع و آگاه ما امروز سکان سفینه نجات مسلمین را به سمت ساحل نجات برعهده دارد و نقطه امید مسلمان است؛ مسلمانان با انقلاب اسلامی از تاریکی مدرن بیدار شده و آغاز فروپاشی سیاست مستکبران رقم خورده است.

وی با اشاره به اینکه رمقی در وجود دشمنان نمی‌بینیم، گفت: فرزندان ایران اسلامی در همه سرزمین‌ها مستکبران را ناکام گذاشتند؛ این تمام قدرت مسلمانان نیست و هنوز ظرفیت‌های جهان اسلام کاملا فعال نشده است.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود مردم کرمانشاه را جوانمرد، غیرتمند، متعهد و مقاوم توصیف کرد.

سردار سلامی سرلشکر شهید همدانی را مرد دفاع از مظلومیت ملت‌های مسلمان و ایستاده در صف اول خط در مسیر یک تاریخ روشن بیان کرد و گفت: این شهید بزرگوار یک لحظه لباس جهاد از تن بیرون نکرد.

کد خبر : ۳۱۳۴۱۴