خبرگزاری کار ایران

رئیس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران

تدوین لایحه وکالت مهمترین دغدغه وکلاست

رئیس اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران گفت: مهم‌ترین دغدغه امروز جامعه وکالت کشور تدوین لایحه وکالت در مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی است که وکلا به برخی از بندهای این لایحه اعتراض جدی دارند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی کانون وکلای استان قزوین؛ بهمن کشاورز در حاشیه مراسم تحلیف وکلای کارآموز استان قزوین افزود: اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری کشور هم دارای یک نماینده در مرکز پژوهش‌های مجلس است تا نظر وکلا در این جلسات به گوش مسئولان کشور در مجلس برساند.

کشاورز در خصوص تصویب جزئیات و کلیات برجام در مجلس شورای اسلامی افزود: به گمانم هرکس اندک قوه استدلالی داشته باشد از برجام حمایت می‌کند و جامعه حقوق‌دانان کشور هم امیدوار است که برجام به سرعت اثر خود را بر روی ابعاد مختلف کشور در حوزه اقتصادی بگذارد.

کشاورز در خصوص مراسم تحلیف کارآموزان وکالت دادگستری استان قزوین گفت: کانون وکلای دادگستری استان قزوین همواره یکی از کانون‌های پیشرو و با برنامه در سراسر کشور به شمار می‌رفته است و امروز و در مراسم تحلیف وکلای کارآموز هم این صحبت اثبات شد.

رئیس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری کشور در پایان ادامه داد: یک نصحیت به وکلای جدید می‌کنم و آن اینکه کاری کنید که وقتی سر خود را بر تخت برای خواب گذاشتید در چند دقیقه خوابتان ببرد و نه اینکه تازه فکر و خیال‌های پرونده‌تان به سرتان بزند و نتوانید خوب بخوابید.

کد خبر : ۳۱۳۶۴۲