خبرگزاری کار ایران

بازدید گروه معین از واحدهای ستادی و عملیاتی شرکت نفت گیلان

گروه معین شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در قالب تیمی چهارده نفره به ریاست داود پناهی مشاور مدیر عامل و رئیس گروه معین از واحدهای ستادی و عملیاتی منطقه گیلان بازدید کردند.

به گزارش ایلنا، این بازدید طی دو روز ازستاد و نواحی، تاسیسات و عملیات انبار نفت شهید بهمنی مقدم رشت و مجاری عرضه فرآورده‌های نفتی استان گیلان و با هدف بررسی و اجرای اطلاعیه‌ها و دستورالعملهای شرکت، کنترل کمی و کیفی فرآورده‌های نفتی، وضعیت موجود و رسیدگی به مسائل و نیازمندیهای کارکنان و ارباب رجوع صورت گرفت.

روز اول بازدید از منطقه و مصاحبه با مسئولین و کارکنان و عصر روز دوم جلسه جمع بندی و تنظیم صورتجلسه با حضور فردین چراجی مدیرمنطقه گیلان، معاونین و روسای واحد‌ها در ستاد انجام شد.

مشاور مدیر عامل از تلاشهای منطقه گیلان در امر سوخت رسانی تقدیر و بر آمادگی منطقه برای نیمه دوم سال و فصل زمستان تاکید کرد.

رئیس گروه معین همچنین از تشکیل و فعالیتهای کمیته مقابله با بحران در منطقه گیلان ابراز خرسندی کرد و افزود: با توجه به شرایط جوی و پیش بینی‌های انجام شده امید است منطقه گیلان از همه لحاظ برای بحرانهای احتمالی و مقابله با حوادث غیر مترقبه در زمستان سال جاری آماده باشد.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان نیز گزارش عملکرد کاملی از خدمات منطقه گیلان در سال گذشته و شش ماهه ابتدای سال جاری ارائه نمود.

گروه معین متشکل از روسا و کار‌شناسان واحدهای خدمات فنی و مهندسی، امور اداری و مالی، بازرسی، برنامه ریزی، تامین و توزیع، مهندسی فرآورده‌ها، کنترل کیفیت، سی ان جی، سامانه هوشمند و... می‌باشد که به طور مرتب از تمامی مراکز ستادی و عملیاتی مناطق ۳۷ گانه و نواحی تابعه شرکت پخش فراورده‌های نفتی در سراسر کشور بازدید بعمل می‌آورد.

کد خبر : ۳۱۴۲۲۱