خبرگزاری کار ایران

در هفته یازدهم مسابقات فوتبال لیگ آزادگان کشور

رویارویی شهرداری با تیم قعر جدولی مس رفسنجان

از سری مسابقات فوتبال لیگ آزادگان کشور، در هفته یازدهم تمامی تیم‌ها امروز به مصاف حریفان خود خواهند رفت و نماینده استان امروز در حالی در میدان حاضر خواهد شد که همچنان تکلیف سرمربی جدیدش مشخص نیست.

به گزارش ایلنا، شهرداری اردبیل که پس از ۴ هفته باخت، بالاخره توانست در هفته گذشته یک امتیاز با ارزش از تیم ماشین سازی تبریز کسب کند، بی‌شک با توجه به میزبانی به ۳ امتیاز کامل این دیدار چشم دوخته است.

شهرداری در بازی این هفته اگر بتواند گام اول در نیمه نخست را محکم بردارد و سه امتیاز را از آن خود کند می‌تواند به روز‌ها و هفته‌های آتی امیدوار‌تر باشد و حتی احتمال صعود به نیمه بالای جدول را نیز دارد.

اما مس رفسنجان که هفته گذشته در مقابل تیم همنام خود مس کرمان با نتیجه ۲ بر یک شکست خورده است، به نظر امروز برای جبران مافات و با روحیه جنگنده‌تر به میدان مسابقه خواهد آمد.

نماینده استان هم اکنون با ۹ امتیاز در رده شانزدهم و تیم فوتبال مس رفسنجان تنها با اختلاف یک امتیاز خود را از قعر جدول جدا کرده و در رده نوزدهم لیگ آزادگان کشور قرار دارند.

یاد آور می‌شود، این دیدار حساس راس ساعت ۱۵ در ورزشگاه تختی اردبیل برگزار خواهد شد و تماشای این دیدار برای عموم همشهریان رایگان اعلام شده است.

کد خبر : ۳۱۴۶۹۷