خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی انتظامی مازندران

۵۰۰ پلیس افتخاری زن در ساری به ارشاد بانوان بدحجاب می‌پردازند

فرمانده نیروی انتظامی مازندران گفت: اطلاع رسانی بموقع نیروی انتظامی موجب خرسندی مردم و جلوگیری از ایجاد جرم در جامعه خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری، سردار مسعود جعفری نسب در نشست با اصحاب رسانه با اعلام اینکه در تاریخ ۱۲ مهرماه سال جاری جسد مردی که راننده کامیون بود در زیراب سوادکوه کشف شد، این راننده محموله ۶ خودرویی را ازبابل به مقصد تهران بارگیری کرد، اظهارداشت: درمسیر با فردی آشنا شد که پس از تخلیه بار در تهران ماشینی را از تهران به شمال انتقال دهد که متاسفانه با درگیری با این فرد با راننده با ۲۶ضربه چاقو به قتل رسید.

وی با اعلام اینکه خودرو در قائم شهر‌‌ رها شده و خودروهای حامل نیز به سرقت رفته بود، افزود: با تشکیل یک تیم از ۴ شهرستان کمتر از۲۴ ساعت دو فرد در قایم شهر و یک فرد در بابل و فرد دیگری در آستارا قصد خروج از کشور را داشت، شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده نیروی انتظامی مازندران با بیان اینکه پس از دستگیری این فرد به قتل راننده شرکت کاله در سال گذشته اعتراف کرد، تصریح کرد: قاتل و همدستانش تحویل مراجع قضایی شدند.

وی در ادامه به بحث آدم ربایی پسر بچه ۹ ساله در بابلسر اشاره کرد وافزود: این آدم ربایی توسط یک تیم سه نفره غیربومی در این شهرستان انجام شد که ظرف مدت ۴ روز این باند شناسایی و به خانواده تحویل داده شد.

سردار جعفری نسب به توریستی و گردشگر پذیر بودن مازندران اشاره و گفت: بسیاری از تبهکاران و سارقین حرفه‌ای با اقامت در برخی شهرستان‌های این استان اقدام به شناسایی متمولین کرده و در ساعت‌های خاصی به سرقت در منازل و گاو صندوق‌ها می‌کنند.

وی بیان کرد: در این زمینه یک باند با ۴۲ فقره سرقت از منزل از ساعت ۲۰الی ۲۲ شب داشته‌اند، شناسایی، دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

سردار جعفری نسب آمار ۶ ماهه نخست سال جاری یک تن و ۶۴۲ کیلو انواع موادمخدر کشف، ۷ هزار و ۴۷۰ نفر دستگیر، متلاشی شدن ۱۰۹ باند مواد مخدر، هزار و ۳۳۴ طرح برای برخورد با خرده فروشان مواد مخدرصورت گرفت.

وی افزود: دو کارگاه شیشه در استان شناسایی و منهدم شد، ۹۴۰ خودروی قاچاقچیان مواد مخدر توقیف، ۳۳ هزارو ۲۶۲ انواع قرص‌های مخدر، ۱۸ هزارقبضه سلاح و ۶۰۰ معتاد به کمپ ترک اعتیاد معرفی شدند.

وی همچنین از شناسایی و دستگیری باند بزرگ ۳ تا ۱۱ نفره کیف قاپی، سرقت خودرو،... خبر داد.

 وی در ادامه به عزاداری ماه محرم اشاره کرد و گفت: طرح‌هایی در حوزه امنیت، انتظامی و ترافیکی در این ماه اجرا می‌شود.

سردار جعفری نسب با بیان اینکه افرادی تحت عنوان همیاران محرم هیات‌های عزاداری را در این شب‌ها فعالیت می‌کنند، افزود: ۵۰۰ پلیس افتخاری زن در ساری به ارشاد بانوان بی‌حجاب یا بد حجاب می‌پردازند.

فرمانده انتظامی مازندران گفت: اطلاع رسانی بموقع نیروی انتظامی موجب خرسندی مردم و جلوگیری از ایجاد جرم در جامعه خواهد کرد که اصحاب رسانه نقش مهمی در این اطلاع رسانی دارند.

کد خبر : ۳۱۴۷۰۸