خبرگزاری کار ایران

رییس هئیت اسکیت کاشان

کاشان قهرمان مسابقات اسکیت رول بال کشور شد

رییس هئیت اسکیت شهرستان کاشان، از قهرمانی تیم سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان در مسابقات رول بال اسکیت دستجات آزاد کشور و انتخابی تیم ملی که به مناسبت هفته تربیت بدنی در شهر بیرجند برگزار شد خبر داد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری ایلنا در کاشان مهدی نادعلی گفت: دراین دوره از مسابقات که بین ۶ تیم بیرجند، تهران، شهر ری، اصفهان «الف»، اصفهان «ب» و کاشان که به عنوان تیم‌های بر‌تر کشور انتخاب شده بودند برگزار شد، بعد از یک رقابتی سخت و طاقت فرسا تیم کاشان توانست دوباره جام قهرمانی را در دستان تیمش بالا ببرد.

وی، با اشاره به اینکه تیم کاشان در ۲ دوره قبلی نیز قهرمان مسابقات شده بود افزود: ۲ مقام دومی و یک مقام سومی را در مسابقات از آن خود کرده بود.

رییس هئیت اسکیت شهرستان کاشان اظهار داشت: تیم رول بال اسکیت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان به مربیگری علیرضا سلمان طاهری و سرپرستی هادی شفافی اداره شد.

نادعلی افزود: محسن بخشیان، محمد آخوندزاده، مجید و جواد حمیدی پناه، احسان رجایی، علیرضا زکاری، ابوالفضل محمود‌زاده، سیاوش فرزانگان، سینا صفی یاری، سجاد خلیلیان و محمد صادق حسینی از اعضای تیم اسکیت باز کاشان هستند که در این دوره مسابقات خوش درخشیدند.

کد خبر : ۳۱۴۹۷۴