خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری

هیچ دستگاه دولتی به اندازه ثبت احوال تثبیت مدیریت ندارد

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: ثبت احوال از جمله دستگاههایی بود که قبل از انقلاب توسط مردم تشویق می‌شد و ورود به آن با ارائه خدمت مفید برای جامعه همراه بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائم شهر، علی معلمی عصر دوشنبه در جلسه شورای اداری ثبت احوال که بصورت دوره‌ای در شهرستان‌ها انجام می‌شود با بیان اینکه دستگاه ثبت احوال می‌تواند برای سایر دستگاههای دولتی الگو باشد اظهار داشت: این سازمان از لحاظ تثبیت مدیریت مثال زدنی است و هیچ دستگاه دولتی دیگر به این اندازه تثبیت مدیریت ندارد.

وی افزود: تشکیلات ثبت احوال در بخشی از زندگی عامه مردم محرم و امین است و احوالات شخصیه را ثبت و نگهداری می‌کند.

امام جمعه شهرستان قائم شهر تصریح کرد: ثبت احوال از جمله دستگاههایی بود که قبل از انقلاب توسط مردم تشویق می‌شد و ورود به آن با ارائه خدمت مفید برای جامعه همراه بود.

معلمی در بخش دیگر به انتخابات مهم پیش رو اشاره کرد و افزود: کار ثبت احوال در انتخابات بسیار ظریف است و درواقع این عزیزان بازوی عملی و اجرایی انتخابات محسوب می‌شوند و باید در کنار فرمانداران کمک نمایند تا انتخاباتی باشکوه و شفاف برگزار شود که این امر عزت ملت و نظام را به همراه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه در کشورهای دیگر فقط شعار دموکراسی داده می‌شود اظهار داشت: یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی در ایران دموکراسی جدی است و رأی مردم در ایران بسیار تأثیر گذار است.

معلمی در پایان گفت: رأی مردم سرنوشت مملکت را رقم می‌زند و همه دست اندرکاران انتخاباتی باید خود را امانت داران مردم بدانند.

کد خبر : ۳۱۵۰۴۷