خبرگزاری کار ایران

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اردبیل در گفت‌وگو با ایلنا

سارقان بانک مسکن اردبیل دستگیر شدند

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اردبیل از دستگیری سارقان بانک مسکن در این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا،  ناصر عتباتی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در اردبیل، افزود: عاملان این سرقت سه نفر بودند که نیمه شب اواسط مهر ماه سال جاری، اقدام به سرقت هفت میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال وجه نقد کرده بودند.

عتباتی افزود: کارآگاهان زبده انتظامی شهرستان اردبیل با استفاده از شگردهای فنی، علمی و پلیسی موفق شدند این سه سارق که از یک خانواده و غیر بومی هستند را با هماهنگی دستگاه قضایی در منزل شخصیشان دستگیر کنند.

عتباتی با بیان اینکه در هفته گذشته و در روز چهارشنبه، بیست و دوم مهرماه سال جاری، یکی از برادران به همراه خواهرش دستگیر شدند، گفت: نفر سوم نیز، دیشب بیست و هفتم مهر ماه توسط پلیس بازداشت شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اردبیل تصریح کرد: این سارقان با از کار انداختن سیستم‌های امنیتی، حفاظتی و استفاده از تجهیزات پیشرفته اقدام به اعمال نفود در سیستم بانک مسکن شعبه مرکزی اردبیل کرده و پس از سرقت وجوه از این بانک، متواری شده‌اند.

عتباتی با بیان اینکه تمامی وجوه به سرقت رفته از این بانک، از این سارقان کشف شد، خاطر نشان کرد: از این سه سارق تاکنون هیچ اسلحه‌ای کشف نشده است.

وی خاطرنشان کرد: هنوز علت اصلی مشخص نشده است و پرونده در دست پیگیری دستگاه قضا است و پس از انجام بازجویی، اطلاعات تکمیلیتر را به استحضار مردم شریف استان خواهیم رساند.

کد خبر : ۳۱۵۱۵۳