خبرگزاری کار ایران

هفته نهم لیگ برتر فوتبال ایران

سیاه جامگان در خانه شکست خورد

پرسپولیس در دیدار خارج از خانه‌اش مقابل سیاه‌جامگان موفق شد به پیروزی برسد.

به گزارش ایلنا از مشهد، هفته نهم لیگ برتر فوتبال با برگزاری دیدار سیاه‌جامگان مشهد و پرسپولیس از ساعت 15 امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه ثامن‌الائمه آغاز شد که این دیدار با برتری 2 بر یک پرسپولیس خاتمه یافت.

برانکو ایوانکوویچ هم برای این دیدار از ایمان صادقی، محسن بنگر، لوکا ماریچ، رامین رضاییان، محمد انصاری، احمد نوراللهی، کمال کامیابی‌نیا، رضا خالقی‌فر، امید عالیشاه، فرشاد احمدزاده و مهدی طارمی استفاده کرده است.

در ترکیب تیم سیاه‌جامگان محسن فروزان، امیر تیزرو، سید میثم حسینی، سالار افراسیابی، احمد کامدار، سعید واسعی، رضا عنایتی، رضا شربتی، علیرضا نقی‌زاده، حسین زامهران و بهروز افشار توسط فرهاد کاظمی به بازی گرفته شدند.

نیمه اول

دقیقه یک: ارسال رامین رضاییان در آغاز بازی با ضربه سر مهدی طارمی همراه بود که از کنار دروازه به اوت شد تا پرسپولیس موقعیتی بسیار مناسب را برای گلزنی از دست بدهند.

دقیقه 16: احمد نورالهی روی خط محوطه جریمه موقعیت مناسبی برای شوتزنی و گل کردن توپ داشت که ضربه او توسط دروازه‌بان سیاه‌جامگان مهار شد.

دقیقه 30: پرسپولیس که بازی به مراتب بهتری نسبت به میزبان خود انجام می‌داد، چند حمله نصفه و نیمه روی دروازه سیاه‌جامگان انجام داد. ارسال فرشاد احمدزاده روی دروازه این تیم به طارمی رسید و مهاجم پرسپولیس با ضربه‌ قیچی برگردان قصد باز کردن دروازه محسن فروزان را داشت اما توپ او با فاصله زیادی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 41: ارسال فرشاد احمدزاده از سمت چپ و ضربه سر رامین رضاییان گل پرسپولیس را رقم زد.

دقیقه 43: ارسال روی دروازه پرسپولیس از سمت چپ روی یک ضربه ایستگاهی با ضربه سر غلامرضا عنایتی همراه بود که توپ او را صادقی به خوبی دفع کرد تا یک گل را برای پرسپولیس بخرد.

نیمه دوم

دقیقه 46: سیاه‌جامگان در ترکیب خود تغییراتی ایجاد کرد که احمد کامدار جای خود را به امید سینک داد و مصطفی احمدی جایگزین سعید واسعی شد.

دقیقه 47: ارسال امید عالیشاه روی دروازه سیاه‌جامگان موقعیت خوبی برای به ثمر رسیدن گل دوم پرسپولیس بود که مهدی طارمی چند سانتیمتر برای رسیدن به توپ کم آورد.

دقیقه 50: ضربه ایستگاهی از موقعیتی مناسب برای پرسپولیس ایجاد شد که فرشاد احمدزاده پشت توپ ایستاد و فروزان ضربه او را به راحتی مهار کرد.

دقیقه 55: پاسکاری رامین رضاییان با فرشاد احمدزاده، هافبک ریزنقش پرسپولیسی‌ها را در موقعیت خوبی قرار داد و احمدزاده ضربه‌اش را به سمت دروازه زد اما فروزان توپ را توانست مهار کند.

دقیقه 57: حرکت امید سینک و به هم زدن نظم خط دفاعی پرسپولیس باعث شد این بازیکن پاس خوبی را برای زامهران مهیا کند که این موقعیت از دست رفت.

دقیقه 72: ارسال امید عالیشاه روی دروازه با ضربه سر خوب فرشاد احمدزاده همراه بود تا گل دوم پرسپولیس به این ترتیب رقم بخورد.

دقیقه 74: رضا شربتی در محوطه جریمه پرسپولیس شوت محکمی به سمت دروازه زد که پس از برخورد با پای بنگر خطرناک از بالای دروازه به کرنر رفت.

دقیقه 76: مهدی طارمی در موقعیت خوبی برای به ثمر رساندن گل سوم پرسپولیس داشت اما به دلیل تمارض در محوطه جریمه برای گرفتن پنالتی از داور بازی کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه 77: جری بنسون جای رضا خالقی‌فر را در ترکیب پرسپولیس گرفت.

دقیقه 79: حملات سیاه‌جامگان پس از گل دوم پرسپولیس بیشتر شد و در نهایت شوت علیرضا نقی‌زاده پس از برخورد با بازیکنان حریف از کنار دروزاه راهی کرنر شد.

دقیقه 82: سیاه‌جامگان روی یک پرتاب اوت صاحب موقعیت خوبی برای گلزنی شد که دفع ناقص بنگر و ضربه دقیقه علیرضا نقی‌زاده گل سیاه‌جامگان را به ثمر رساند.

دقیقه 84: ارسال دیگری از بازیکنان پرسپولیس روی دروازه سیاه‌جامگان با ضربه سر جری بنسون همراه بود که توپ به تیر دروازه برخورد کرد.

دقیقه 85: محسن دلیر جای مصطفی احمدی در ترکیب سیاه‌جامگان گرفت و میلاد کمندانی هم در ترکیب پرسپولیس جایگزین امید عالیشاه شد.

دقیقه 87: پاس در عمق کمندانی برای بنسون ارسال شده بود با ضربه خوب این مهاجم هندوراسی همراه شد اما فروزان توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه 88: کرنر پرسپولیسی‌ها در برگشت به میلاد کمندانی رسید که این بازیکن شوت سنگینی را روانه دروازه کرد اما توپ با فاصله‌ای کم به بیرون رفت.

دقیقه 2+90: علی علیپور در ترکیب پرسپولیس جای مهدی طارمی را گرفت.

رامین رضاییان در دقیقه 41 و فرشاد احمدزاده در دقیقه 72 گل‌های پرسپولیس را به ثمر رساندند و علیرضا نقی‌زاده در دقیقه 82 تک گل سیاه‌جامگان را وارد دروازه ایمان صادقی کرد.

کد خبر : ۳۱۵۲۳۱