خبرگزاری کار ایران

سرپرست فرمانداری کاشان

اجرای برجام باید با مراقبت ونظارت بیشتری دنبال شود

سرپرست فرمانداری کاشان تصویب برجام و اجرایی شدن آن را نوید بخش آینده بهتری درتوسعه اقتصادی، سیاست خارجه و امیدواری مردم کشورمان دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان «حمید رضا مومنیان» سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان کاشان بعداز ظهرامروز درنشست خبری با خبرنگاران با تسلیت ایام شهادت سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین گفت: هرچند اجرای برجام درشرایط متعارف چالشهایی را در رفع تحریم‌ها و اجرایی شدن آن دربرخواهد داشت ولی باید با مراقبت ونظارت بیشتری دنبال شود تا مردم امیدوارانه مباحث نظام را پیگیری کنند.

مومنیان گفت: دولت برجام را به عنوان یک راهکار اصلی برای برون رفت از بن بست‌هایی که درحوزه تحریم‌ها و انزوایی که ناخواسته برکشورمان تحمیل شده بود می‌داند.

وی توفیق دولت تدبیر و امید درسیاست خارجه را موجب ایجاد امیدهای فراوانی در دل مردم ایران دانست و گفت: همانطورکه دولت برجام را به عنوان یک برون رفت اصلی دررفع مشکلات پیگیری می‌کند همزمان دراجرای طرحهای اشتغالزایی، رفع مشکلات روستایی، طرح تحول نظام سلامت و گشایش درحوزه اعتبارات تملک دارایی پیش بینی‌های لازم را در دستورکار قرارداده است.

مومنیان به روند اجرایی شدن برجام اشاره کرد و تصریح کرد: امیدواریم این زمان منطقی کار‌شناسی شده با رهبری‌های مقام معظم رهبری و برنامه ریزی‌های دولت بتواند در مسیرمنافع ملی ضمن بهترشدن شرایط اقتصادی مردم، حقوق هسته‌ای و امنیت ایران نیزبراساس مقررات بین المللی محفوظ نماید

وی درپاسخ سوال خبرنگارایلنا درخصوص اظهارنظر شبکه‌های مجازی درباره برجام گفت: شبکه‌های مجازی ضمن اینکه می‌توانند یک فرصت باشند، درحوزه فرهنگی هم اگر برنامه‌ای برای این شبکه‌های اجتماعی نداشته باشیم می‌توانند تبدیل به یک تهدید شوند.

سرپرست فرمانداری کاشان با بیان اینکه شبکه‌های مجازی ضمن اینکه مبنای اعتباری ندارند باید به سطحی برسیم که درمواجهه با اخباردراین شبکه‌ها قدرت تحلیل وجود داشته باشد. گفت: با توجه به اینکه نهادهای امنیتی اینگونه شبکه‌ها را رصد می‌کنند اطلاع رسانی دربخش جوانان نیز دراین زمینه باید وجود داشته باشد.

کد خبر : ۳۱۵۵۹۴