خبرگزاری کار ایران

هفته اول رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور

پیروزی پرقدرت والیبال تیم شهرداری ارومیه مقام بانک سرمایه

هفته اول رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور عصر امروز چهارشنبه 29 مهرماه با انجام شش دیدار در شهرهای تهران، ارومیه، اردکان، گنبد، آمل و تبریز دنبال شد.

به گزارش ایلنا، اما در حساس ترین بازی هفته نخست دو تیم شهرداری ارومیه و بانک سرمایه از ساعت 17 در سالن 6000 نفری غدیر ارومیه به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان تیم شهرداری ارومیه توانست حریف قدرتمند خود را با نتیجه 3 بر یک شکست ددهد.

جهانگیر سید عباسی سرمربی تیم شهرداری ارومیه برای شروع این دیدار از ترکیب سعید معروف، میلاد عبادی پور ، پوریا فیاضی ، جواد محمدی نژاد ، آرمین تشکری ، فرهاد پیروت پور و عبدالرضا علیزاده(لیبرو) استفاده کرد و در ادامه به مهدی بازارگرد اجازه بازی داد.

شهرام محمودی ، عادل غلامی ، محمد موسوی ، علیرضا مباشری ، فرهاد نظری افشار ، ژیگادلو و فرهاد ظریف (لیبرو)ترکیب شروع کننده تیم بانک سرمایه بودند.

ست اول:

این ست با تشویق یک صدای هواداران و جو سنگین سالن 6000 نفری غدیر ارومیه آغاز شد تا تیم شهرداری ارومیه بتواند با ارائه بازی بی نقص ست نخست را با نتیجه  25 بر  23 پیروز شود.

ست دوم:

 ست دوم را تیم شهرداری ارومیه طوفانی شروع کرد و توانست 17 بر12 از حریف تهرانی خود پیش بیفتد. در ادامه تشویق بی امان تماشاگران کار را بر تیم بانک سرمایه سخت کرد و در این سو پاسهای بی نظیر سعید معروف و آبشارهای زیبای فیاضی و پیروت پور عاملی شدند تا این ست نیز در امتیازات 29 بر 27 به سود شهرداری ارومیه به پایان برسد.

ست سوم:

شاگردان مصطفی کارخانه که همه چیز را از دست رفته می دیدند قصد داشتند  بازی را خوب شروع کنند که این کار میسر نشد.در حالی که تیم شهرداری ارومیه می توانست با اختلاف ، بازی را در 3 ست متوالی تمام کند این اتفاق رخ نداد و بانک سرمایه توانست ست سوم را با نتیجه 25 بر 23 برنده شود و به هدف خود در این ست برسد.

ست چهارم:

 این ست را بانک سرمایه خوب آغاز کرد ولی در ادامه این شاگردان جهانگیر سیدعباسی بودند که توانستند بازی را کنترل کرده و با ارائه یک بازی منسجم و بی نقص در روند بازی ، این ست را با نتیجه 25 بر 23 پیروز شوند تا در مجموع با شکست 3 بر یک تیم پرستاره بانک سرمایه سه امتیاز مهم این دیدار نیز از آن شهرداری ارومیه شود.

قضاوت این دیدار را علی اصغر حاج کاظمی و محمد عشق دوست بر عهده داشتند . محمود حداد نیز ناظر فدراسیون والیبال بود.

حواشی این مسابقه:

بسته شدن درب های سالن غدیر از ساعت 15:30

تشویق یک به یک بازیکنان از سوی هواداران خونگرم و متعصب

برگزاری مراسم عزاداری با مداحی مداح اهل بیت

مزین شدن سالن بازی به پرچم لبیک یا حسین (ع)

پوریا فیاضی از تیم شهرداری ارومیه و ژیگادلو از تیم بانک سرمایه کارت زرد دریافت کردند و سعید معروف هم از داور اول کارت قرمز دریافت کرد

حضور مدیرعامل باشگاه و رئییس هیئت والیبال استان بعد از اتمام بازی در رختکن تیم شهرداری ارومیه

 نتایج سایر دیدارها به قرار زیر است:

پیکان تهران 3 – آلومینیوم المهدی هرمزگان 0

- آرمان اردکان 3 – متین صالحین ورامین 2

- جواهری گنبد 3 – ثامن الحجج خراسان 1

- کاله مازندران 3 – گوهر کویر زاهدان 0

- شهرداری تبریز 2 – سایپا تهران 3

کد خبر : ۳۱۵۶۳۷