خبرگزاری کار ایران

طی پیامی

شهردار لامرد از فعالیت‌های انجمن پایشگران رویش سبز جنوب تقدیرکرد

شهردار با صدور پیامی از فعالیت‌های انجمن پایشگران رویش سبز جنوب در ماه محرم تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از لامرد، شهردار با صدور پیامی از فعالیت‌های انجمن پایشگران رویش سبز جنوب در ماه محرم تقدیر و تشکر کرد.

متن این پیام که یک نسخه آن به ایلنا ارسال‌شده، در ادامه آمده است:

دین مبین اسلام تأکید بسیاری بر پاکیزگی و حفظ محیط‌زیست دارد و این اقدام شما دوستداران محیط‌زیست در ماه محرم هیچ‌گاه از دیده‌ها پنهان نخواهد ماند.

حسین شبانی نژاد در این پیام ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت‌های انجمن، آورده است: ارتقا محیط‌زیست شهری یک وظیفه همگانی است و ما وظیفه‌داریم امانت‌دار خوبی برای تمامی منابع شهرمان باشیم تا نسل‌های آینده بتوانند از این منابع استفاده کنند.

مهم‌ترین سیاست‌ها و برنامه‌های شهرداری لامرد در سال جاری فرهنگ‌سازی در حوزه محیط‌زیست شهری بوده است و در این زمینه از برنامه‌های کارشناسان و به‌خصوص تشکل‌های مردم‌نهاد حمایت می‌کنیم.

حفاظت از محیط‌زیست شهری تنها بر عهده‌ی شهرداری نیست بلکه تمامی نهادها و مهم‌تر از آن مردم در آن نقش و وظایفی دارند.

شهردار لامرد در این پیام خبر از تشکیل ستاد محیط‌زیست شهری لامرد داده و بیان کرده است: ستاد محیط‌زیست و توسعه پایدار شهرداری لامرد از کارگروه‌های مختلفی تشکیل می‌شود که انتظار داریم تمامی کارشناسان محیط‌زیست و انجمن‌های فعال در حوزه محیط‌زیست به این ستاد کمک کنند.

شبانی نژاد در ادامه این پیام آورده است: آموزش‌های ‌محیط‌زیستی به شهروندان، نظارت بر پروژه‌‌‌های در حال اجرا مرتبط با محیط‌زیست شهری، شناخت و ارزیابی وضعیت موجود محیط‌زیست شهر لامرد، مدیریت پروژه‌های مرتبط با محیط‌زیست شهری و... از مهم‌ترین اهداف این ستاد خواهد بود.

لازم به ذکر است انجمن پایشگران رویش سبز جنوب؛ برنامه‌هایی را در ماه‌ محرم از قبیل جمع آوری زباله‌ها، توزیع کیسه زباله و نصب بنر محیط‌زیستی به منظور پاکیزه نگه داشتن محیط شهری و مهم‌تر از آن فرهنگ‌سازی در میان شهروندان اجرا کرده است.

کد خبر : ۳۱۶۴۲۴