خبرگزاری کار ایران

جمال خسروی

همه ما مسئول تبلیغ در زمینه «فرهنگ» هستیم

جلسه شورای فرهنگ عمومی روز دوشنبه مورخ 4 آبان ماه که با حضور امام جمعه ، روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی ، تبلیغات اسلامی ، ورزش و جوانان و سایر ادارات مرتبط در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش ایلنا، فرماندار شهرستان بوکان در سخنانی اظهار داشت : ما هنوز در این جلسات به تعریف مشترکی از فرهنگ نرسیده ایم و این عدم تعریف باعث شده است ادارات با مفهوم متعالی فرهنگ، برخوردی کلیشه ای داشته باشند.

جمال خسروی افزود : فرهنگ یک مجموعه وسیعی از رفتار ها را در بر می گیرد؛ و فرهنگ سازی امری بسیار بغرنج، پیچیده و زمان بر، لذا در این راستا توجه به زیرساخت های فرهنگی از اولویت های کاری ما و سایر مسئولین فرهنگی شهرستان می باشد.

فرماندار در ادامه تصریح کرد: رسیدگی به مسائل در حوزه فرهنگی بایستی در چارچوب قوانین بررسی و با اتخاذ تدابیر لازم در جهت رفع آن اقدام نمود. لذا امیدواریم با فرهنگ سازی در همه حوزه ها بتوانیم شهرستان بوکان را به یک شهرستان فضیلت مند به معنای واقعی برسانیم.

وی خاطر نشان کرد : در حوزه فرهنگ ، فرهنگ باید تبلیغ شود و همه ما در این زمینه مسئولیم .

فرماندار شهرستان بوکان تصریح کرد : روحانیون سطح شهرستان باید سعی کنند از نسل جدید فاصله نگیرند زیرا شکاف بین نسلی منجر به بروز مشکلات بسیار خواهد شد.

دکتر جمال خسروی گفت : اگر روحانیت در همه حوزه ها حضور نداشته باشد قطعا مشکلات دوچندان خواهد شد.

وی اضافه کرد : باید با برنامه های فرهنگی بتوانیم نسل جدید و قدیم را بهم پیوند بدهیم ، چون بیشتر متفکران معتقدند که شکاف بین نسلی باعث می شودکه نسل جدید حرف نسل گذشته را نفهمد و بالعکس .

کد خبر : ۳۱۶۵۸۳