خبرگزاری کار ایران

توزیع برق استان مرکزی از شرکت‌های موفق درکاهش تلفات برق است

نماینده کمیته عالی کاهش تلفات شرکت توانیر گفت: شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی از شرکت های موفق در زمینه کاهش تلفات است.

به گزارش ایلنا مهندس سپید موی در نشست هم اندیشی با مدیران ارشد شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی بابیان این مطلب افزود: یکسال از طرح حرکت جهادی کاهش تلفات سپری شده است و با تلاش همه جانبه در صنعت برق شاهد نتایج مطلوبی در اجرای این طرح دربخش توزیع بوده‌ایم.

وی تامین برق مطمئن و پایدار و ارتقای خدمت رسانی به مشترکین را از اولویت های کاری صنعت برق برشمردو افزود: با اجرای طرح جهادی کاهش تلفات،توانستیم نقاط مهم در زمینه تلفات برق را شناسایی و به اهداف و بهره مندی از مزایای اقتصادی این طرح  برسیم.

مهندس سپید موی ،کنترل و برگزاری جلسات هفتگی جهت رصد وضعیت کاهش تلفات و سیستم نظارت دقیق برانجام روند فعالیت ها  را از جمله فعالیت های انجام شده در راستای کسب این دستاورد عنوان کرد.

وی فعالیت‌های شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی در زمینه کاهش تلفات را درخور توجه دانست و افزود: این شرکت توانسته است با برنامه ریزی مناسب به اهداف از پیش تعیین شده برسد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی هم در این نشست گفت: با توجه با گرمای شدید در فصل تابستان ، رشد مصرف مشترکین ودغدغه های مدیران ارشد صنعت برق جهت تامین برق مورد نیاز ،توانستیم با یاری خداوند،همیاری مشترکین و ذینفعان و همکاری همکاران تابستان را با موفقیت وبدون خاموشی پشت سربگذرانیم.

مهندس محمد اله داد افزود: میزان خاموشی های 6ماه نخست سال جاری نسبت به بازه زمانی مشابه در سال گذشته در استان مرکزی 35درصد کاهش داشته است.

وی کسب رتبه اول کاهش پیک بار سال 94 توسط شرکت توزیع برق استان مرکزی  در گروه دوم شرکت های توزیع برق کشور را نتیجه تلاش های شبانه روز ی یکایک همکاران دانست .

مهندس محمد اله داد بابیان اینکه در سال جاری  اوج بار شبکه سراسری  برق با همکاری مشترکان و با مدیریت و تلاش موثر مجموعه  همکاران  صنعت برق در کشور حدود 2200مگاوات کاهش یافته است ،افزود: فعالیت های  شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی بدون در نظر گرفتن بحث مدیریت مصرف باعث کاهش 60مگاواتی پیک بار  شده ، که معادل 180میلیارد تومان به اقتصاد انرژی کمک کرده است.

وی نصب کنتورهای هوشمند ،راه اندازی سامانه مردمی 10001000121 با رویکرد شناسایی مصارف غیر مجاز، معابر روشن در روز و ...، استقرار داشبورد مدیریت با رویکرد کنترل روزانه برنامه های طرح جهادی، تست و بازرسی و تعویض لوازم اندازه گیری عادی و دیماندی،برگزاری مانورهای جهادی،آغاز عملیات اجرایی پروژه زیر ساخت اندازه گیری هوشمند درشهر صنعتی کاوه، تجهیز دستگاههای قرائت به پروب جهت قرائت با قابلیت ثبت  ولتاژ ، نصب کنتورهای مرجع را از جمله فعالیت های انجام شده در راستای کاهش تلفات در استان دانست.

گفتنی است ،نماینده کمیته عالی کاهش تلفات شرکت توانیر از طرح های اجرا شده در زمینه کاهش تلفات در استان مرکزی بازدید بعمل آورد ونکاتی را در راستای  بهبود فعالیت ها یاد آور شد.

کد خبر : ۳۱۶۸۱۱