خبرگزاری کار ایران

منصوریان

سه امتیاز با ارزش را در مشهد به دست آوردیم

سرمربی تیم نفت تهران گفت: توانستیم 3 امتیاز حساس را در مشهد بدست آوردیم و امیدوارم در بازی‌های آینده این روند ادامه داشته باشد.

به گزارش ایلنا از مشهد، علیرضا منصوریان در نشست خبری پس از بازی با پدیده اظهار داشت: دیدار امروز با پدیده از کیفیت بالایی برخوردار بود و با اینکه پدیده نسبت به فصل گذشته تغییراتی را داشته اما باز هم این تیم از سطح کیفی بالایی برخوردار است.

وی افزود: در این هفته‌ها نقد‌های بسیاری بر عملکرد داوران وجود دارد و داوران تمرکز خود را به دلیل فشار‌های که بر علیه آنها وجود دارد از دست داده‌اند اما من و بازیکنانم در هر شرایط به رای داور احترام گذاشته‌ایم.

سرمربی نفت درباره درگیری ها در این مسابقه گفت:این یک سوء تفاهم بود. همدوره ای سابق من به من گفت که ما توپ را بیرون نمی زنیم چون شما توپ را بیرون نزدید. کار ایشان بسیار شجاعانه بود که چنین حرفی زد. وقتی بادامکی با من صحبت کرد متوجه شدم سوء تفاهم بوده است. جا دارد باز هم خسته نباشید به نفرات تیم پدیده بگویم.

وی اذعان داشت: همان طوری که علی بیرانوند جای سوشا مکانی را گرفت، الان هم شیخ ویسی در لیگ توانایی های خود را نشان داده است.

منصوریان در پایان گفت: امیدوارم با ادامه روند پیروزی‌هایمان بتوانیم جایگاه بهتری را در جدول بدست بیاوریم.

 

کد خبر : ۳۱۶۹۸۴