خبرگزاری کار ایران

حجت الاسلام ناصر رفیعی

عده‌ای درموضوع برجام با ایجاد اختلاف، حریم‌ها را رعایت نکردند

حجت الاسلام ناصر رفیعی با تاکید بر رعایت حریم‌ها گفت: متاسفانه عده‌ای درموضوع برجام با جلو افتادن از ولایت فقیه و رهبری و ایجاد اختلاف، حریم‌ها را رعایت نکردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان حجت الاسلام ناصر رفیعی شب گذشته در مراسم عزاداری حضرت ابا عبدالله الحسین درصحن حضرت سلطان امیراحمد مرکز هیئت احمدی کاشان، به روند تصویب برجام اشاره کرد و خطاب به منتقدان برجام گفت: مملکت قانون دارد، برجامی که با تصویب درمجلس مورد تایید شورای نگهبان قرار گرفت. دیگر دلیلی ندارد عده‌ای با جلوافتادن از رهبری وایجاد اختلاف به رئیس مجلس و نمایندگان توهین کنند.

وی توهین به رئیس مجلس وسران قوا را توهین به نظام دانست و افزود: همانطور که هر چیزی درکشورقانون دارد برجام هم براساس قانون با تصویب درمجلس شورای اسلامی وتایید شورای نگهبان پیش رفت لذا باید با رعایت حریم‌ها آبروی نظام حفظ شود وجلوتر از ولی فقیه حرکت نکرد.

با حداقل 15 میلیون تومان مشکل ازدواج جوانان حل می‌شود

وی به مشکلات پیش روی ازدواج جوانان درکشورمان اشاره کرد و خطاب به ثروتمندان گفت: هر چند وضع عمومی مردم خوب است اما اکنون اگر یک دختر ویا یک پسر بخواهد ازدواج کند حداقل اگر 15 میلیون تومان  داشته باشد می‌تواند مشکل خرید جهیزیه ودیگر مشکلاتش حل شود لذا ثروتمندان با کمک دراین امر خیر یاری‌رسان جوانان دراذواج شوند.

وی با تاکید بر ایجاد صندوق‌های قرض‌الحسنه خانوادگی برایرفع مشکلات مالی اقوام  و فامیل گفت: اگر هر خانواده‌ای 2 میلیون تومان درصندوق قرض الحسنه بگذارد در زمان ضروری خواهد توانست در رفع مشکل ازدواج و یا دیگر موارد از آن استفاده کنند.

کد خبر : ۳۱۷۰۵۶