خبرگزاری کار ایران

سرپرست مدیریت ارشد HSE منطقه ویژه پارس خبر داد

برگزاری رزمایش بزرگ سراسری مدیریت بحران در پایتخت انرژی کشور

مدیر ارشد HSE منطقه ویژه پارس از برگزاری رزمایش بزرگ سراسری مدیریت بحران منطقه ویژه پارس خبر داد.

به گزارش ایلنا از پایگاه اطلاع‌رسانی منطقه ویژه پارس، دشتی نژاد با اعلام این خبر گفت: این رزمایش بزرگ در پایتخت انرژی کشور با مشارکت شرکت‌های مستقر در منطقه ویژه پارس، فرمانداری، نیروی انتظامی و ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان عسلویه برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: رزمایش بزرگ سراسری مدیریت بحران منطقه ویژه پارس در دو بخش دریا و خشکی و با طراحی سناریوهای نشت میعانات گازی از گوی شناور (در بخش دریا) و نشت و انفجار در خطوط لوله انتقال خوراک پتروشیمی (در بخش خشکی) و اقدامات مقابله‌ای با آن‌ها، روز یکشنبه 10 آبان ماه در عسلویه برگزار خواهد شد.

سرپرست مدیریت ارشد HSE منطقه ویژه پارس با تشریح اهداف این رزمایش خاطرنشان کرد:‌ارزیابی کمی و کیفی تجهیزات و امکانات موجود در سطح منطقه، حصول اطمینان آمادگی تیم‌های عملیاتی واکنش در شرایط اضطراری، انعکاس توان عملیاتی تیم‌های مقابله و ایجاد هماهنگی‌های لازم بین شرکت‌های مستقر در سطح منطقه و نهادهای ذی‌ربط از مهم‌ترین اهداف این رزمایش خواهد بود.

دشتی نژاد افزود: بعد از انجام عملیات‌های مقابله‌ای در نوبت بعدازظهر، همایش بزرگ مدیریت بحران با سخنرانی مدیران و بحث و بررسی کمیت و کیفیت رزمایش، به ارزیابی این رزمایش بزرگ پرداخته خواهد شد.

مدیرکل HSE وزارت و شرکت ملی نفت ایران،‌مدیران سازمان پدافند غیرعامل کشور و وزارت نفت، مدیران عامل شرکت‌های مستقر در منطقه ویژه پارس و مسئولین دستگاه‌های اجرایی شهرستان عسلویه و استان بوشهر با حضور در عسلویه از نزدیک در جریان روند چگونگی اجرای این رزمایش بزرگ قرار خواهند گرفت.

کد خبر : ۳۱۷۰۷۰