خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی بوشهر

پسرخاله‌های سارق در بوشهر دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر گفت: دو پسرخاله که با تشکیل باندی دونفره اقدام به سرقت از داخل خودروها در شهر بوشهر می‌کردند، شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی نیروی انتظامی بوشهر، ابراهیم عرب‌زاده با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد داخل خودرو در شهر بوشهر تحقیقات همه‌جانبه و اقدامات فنی و عملی پلیس با جدیت و پیگیری همزمان فرضیه‌های متعدد آغاز شد.

وی ادامه داد: پلیس در بررسی‌های خود به دو نفر به هویت "الف_ز" و "م_ه" مظنون شده و پس از اطمینان از سارق‌بودن آنها محل سکونت آنها را شناسایی کرده و یکی از آنها در محله حاج‌نجف بوشهر دستگیر شد.

عرب‌زاده بیان کرد: این متهم در برابر مدارک و مستندات پلیس ناچار به اعتراف شد و گفت با همدستی پسرخاله‌اش که ساکن محله صلح‌آباد است، سرقت‌های زیادی انجام داده‌اند.

این مقام انتظامی افزود: با دستگیری متهم ردیف دوم این سارقین تاکنون به 40 فقره سرقت از داخل خودروها اعتراف کرده‌اند که تحقیقات از آنها همچنان ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر با بیان اینکه شهروندان از پارک وسیله نقلیه خود در محل‌های تاریک، خلوت و کم‌تردد خودداری کرده و وسیله نقلیه خود را به سیستم‌های ایمنی مجهز کنند، تصریح کرد: شهروندان پول نقد، کیف‌دستی و اشیای گران‌بهای خود را در خودرو رها نکنند.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان حتی‌المقدور در درب منازل و مجتمع‌های مسکونی از دوربین‌های مداربسته و آیفون‌هایی با قابلیت ضبط تصاویر استفاده کنند

کد خبر : ۳۱۷۰۸۴