خبرگزاری کار ایران

با توجه به کاهش دما و احتمال بارش برف در ارتفاعات

راهداران مازندران آمادگی کامل برای اجرای عملیات راهداری را دارند

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران گفت: با شروع زمستان 33 اکیپ راهداری در قالب 228 ماشین و 380 راهدار در محورهای مواصلاتی استان مستقر شدند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی مازندران  حیدر نوروزی گفت: با توجه به هشدار سازمان هواشناسی و ورود توده هوای سرد به کشور، راهداران این اداره کل با استقرار در مناطق برفگیر و کوهستانی، آمادگی کامل برای اجرای عملیات راهداری را دارند.

نوروزی گفت: این اداره کل به منظور حفظ ایمنی جاده‌ها و تردد روان وسایل نقلیه و جلوگیری از بروز سوانح رانندگی با کلیه امکانات  و اکیپ‌های راهداری خود آمادگی کامل برای عملیات راهداری را دارد.

وی اظهار کرد: با شروع زمستان 33 اکیپ راهداری در قالب 228 ماشین و 380 راهدار در محورهای مواصلاتی استان مستقر شدند.

مدیرکل راه وشهرسازی استان طول محورهای برفگیر مازندران را ۳7۰۰ کیلومتر اعلام و عنوان کرد: در حال حاضر ۲۰ راهدارخانه در محورهای مواصلاتی استان تجهیز شده و آماده سرویس دهی به مسافران و در راه ماندگان است.

نوروزی خاطرنشان کرد: با توجه به کاهش دما و بارش برف در سطح محورهای کوهستانی به کلیه رانندگانی که قصد تردد از محورهای کوهستانی را دارند توصیه می‌شود ضمن رعایت قوانین و مقرارت، تجهیزات و امکانات ایمنی از جمله زنجیر چرخ را همراه داشته باشند.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران به شماره پیام کوتاه این اداره کل اشاره و گفت: هموطنان می‌توانند علاوه بر شماره 141 ، از طریق سامانه پیام کوتاه به شماره 10000141 از شرایط جاده و جوی محورها در طول سال اطلاع حاصل کنند.

کد خبر : ۳۱۷۴۷۱