خبرگزاری کار ایران

سرپرست جدید هیئت هندبال خراسان رضوی

بهترین عملکرد را به نمایش خواهم گذاشت

سرپرست جدید هیئت هندبال خراسان رضوی گفت: به دنبال حاشیه نیستیم. هدف اصلی نمایش بهترین عملکرد برای موفقیت هندبال خراسان رضوی در سطوح ملی و بین المللی است.

به گزار ش ایلنا از مشهد، محمد باقر قاسم زاده در جلسه تودیع و معارفه سرپرست جدید هیئت هندبال استان خراسان رضوی اظهار داشت: باید از گذشته و تجربیات ورزشکاران و علاقه‌مندان به این رشته درس بگیریم و استفاده کنیم اما به دنبال موشکافی عملکرد و اشتباهات گذشتگان نیستیم.

وی افزود: سعی داریم تا بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذاریم و در این زمینه باید بدانیم که بودجه و اعتبار دولتی وجود ندارد که بتوانیم مشکلات را برطرف کنیم لذا با کمک تمامی خانواده‌ هندبال استان و مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی برای ورود بخش خصوصی به این رشته تلاش خواهیم کرد.

محمد باقر قاسم زاده در خصوص هدف خود برای حضور در هیئت هندبال خراسان رضوی، گفت: پس از جلسات متعدد با مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی و تماس رئیس فدراسیون با بررسی شرایط این رشته ورزشی و ظرفیت که در این استان وجود  دارد تصمیم به حضور در این هیئت گرفتم.

سرپرست جدید هیئت هندبال خراسان رضوی تاکید کرد: نه به دنبال حاشیه هستم و نه به دنبال سیاست با کمک تمامی دوستداران این رشته هدفی را تبیین می‌کنیم و برای آینده‌ای خوب تلاش خواهیم کرد.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی بیان کرد: تمامی مشکلات و کمبود‌ها از طریق همدلی و همزبانی حل خواهد شد امیدوارم بتوانیم در کنار ورزشکاران و علاقه مندان این رشته عناوین مختلفی را برای استان خراسان رضوی در سطح ملی و بین المللی به دست آوریم.

کد خبر : ۳۱۷۶۴۶