خبرگزاری کار ایران

فرکی پس از تساوی تیمش در اهواز

فوتبال روی بدش را به ما نشان داد/ من با باشگاه مشکلی ندارم

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: در نیمه دوم بازی با استقلال اهواز فوتبال روی بدش را به ما نشان داد.

به گزارش ایلنا، حسین فرکی در نشست خبری پایان مسابقه مقابل استقلال اهواز اظهار داشت: در نیمه اول ما تیم بر‌تر میدان بودیم اما در نیمه دوم بازیکنان ما بی‌تفاوت بازی کردند. در این نیمه فوتبال روی بد خود را به ما نشان داد. ما می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم. بعد از توپی که به تیر دروازه زدیم می‌توانستیم در صورت گل شدن آن با شرایط بهتری بازی کنیم اما موفق نشدیم و استقلال بود که به گل دست یافت.

وی افزود: با توجه به شکست هفته قبل مقابل استقلال تلاش کردیم بازیکنان را آماده کنیم تا در دیدار امروز عملکرد خوبی داشته باشند اما موفق نشدیم فکر می‌کنم تیم ما هنوز تحت تاثیر باخت هفته قبل بود و این مسئله روی کیفیت نفرات ما تاثیر منفی گذاشت.

فرکی افزود: بعد از هفته پنجم با توجه به نبودن احسان حاج صفی و ۲ بازیکن خارجی تیممان دچار مشکل شدیم. امروز وریا غفوری و حبیب گردانی را نداشتیم از نفرات جوان استفاده کردیم اما هنوز قدرت لازم را نداریم. مهاجمی مثل پریرا که گلزن است حضورش مهم است. وقتی گل نزنیم گل می‌خوریم. به هر حال با شرایطی که داریم کنار می‌آییم.

سرمربی فولاد مبارکه سپاهان درباره اینکه چه زمانی پریرا و پادوانی می‌توانند برای سپاهان بازی کنند، گفت: این نفرات تا دیروز با ما بودند و به مرخصی یک ماهه رفتند باید بازهم به جمع ما بازگردند تا در نیم فصل دوم در جمع ما حضور داشته باشند.

وی درباره اینکه آیا به کارش در سپاهان ادامه می‌دهد یا نه اظهار داشت: اجازه بدهید به سوال شما پاسخ ندهم تا کار بیشتر جلو برود. من با باشگاه مشکلی ندارم کارم را طبق روال انجام می‌دهم.

کد خبر : ۳۱۸۰۲۹